Pro odvoz cestujících chce Leo Express využít taxi. Konkrétní společnosti, které by měly službu zajišťovat, firma dosud vybírá, uvedla. Konkurence zatím podobnou službu nenabízí.
Roadshow šéfa Českých drah: obletěl Curych či Londýn, nabízel dluhy dopravce |
Současně zavede Leo Express nový pár večerních spojů mezi Prahou a Ostravou. Z Ostravy bude vyjíždět denně v 19.55 s dojezdem do Prahy o půl dvanácté a je to poslední přímý spoj v tomto směru. Spoj z Prahy bude vyrážet denně ve 20.52 s dojezdem do Ostravy o půl jedné v noci.
Trať mezi Prahou a Ostravou byla prvním dálkovým železničním spojením, které se na české železnici otevřelo konkurenci. Mezi oběma městy si vzájemně konkurují tři železniční společnosti, České dráhy, RegioJet a Leo Express.
Soukromý Leo Express loni snížil ztrátu na 67 milionů korun z 135 milionů v roce 2014. Tržby společnosti, která provozuje kromě železničního spojení mezi Prahou a Košicemi několik autobusových linek, vzrostly o 80 milionů korun na zhruba 260 milionů korun.
Majitelem firmy a předsedou představenstva je podnikatel Leoš Novotný.