„Mělo ale být použito už v roce 2006 na Světovém poháru družstev. Bohužel po Štěpánkově zranění bylo triko uskladněno do skříně a čekalo na premiéru až do daviscupového duelu se Švýcarskem,“ řekl Tomáš Kropáček, technický ředitel písecké společnosti ALEA sportswear.
Další podrobnosti si přečtěte v zítřejším vydání deníku |
Firmě se tak podařil husarský kousek. Štěpánek totiž po heroickém výkonu, kdy laboroval se zraněním, získal pro Česko důležitý třetí bod a tím záchranu v elitní skupině Davis Cupu. Každý, kdo alespoň chvíli sledoval zápasy tenistů, Štěpánkovo výstřední oblečení zaznamenal.
A triko podpořené úspěšným tažením českých tenistů se stalo obchodním hitem. „Jsme úplně zasypáni poptávkou. Proto jsme se rozhodli zařadit tento výrobek do prodeje přes e-shopy,“ řekl Kropáček.