Největší zájem byl o SUV model Levante, který se na prodejích podílel 75 procenty. Levante je zároveň nejdostupnější model v nabídce značky. Následuje Ghibli s podílem 17 procent.
„Zájem o značku Maserati nepolevuje ani v letošním roce. Za první dva měsíce roku 2018 jsme našim zákazníkům dodali 12 automobilů a předobjednávky vozů máme naplánované až do konce května. V roce 2018 tedy opět očekáváme odbyt v České republice na velmi dobré úrovni z předcházejících let,“ uvedl generální ředitel Scuderie Praha Petr Kudláček.
Značka Maserati má za sebou nejúspěšnější rok ve své dlouhé historii. Společnost, jejíž počátky sahají do roku 1914, v roce 2017 dodala zákazníkům celosvětově 51.500 vozů, což představuje více než pětinový nárůst.
Scuderia Praha je oficiálním distributorem značek Ferrari a Maserati v České republice. Již deset let zajišťuje prodej i autorizovaný servis nových i zánovních automobilů. Většinovými majiteli jsou Marek Dospiva a Zdeněk Kubát ze skupiny Penta Investments.