Diskuze
Maxiprůšvih drží Boeing při zemi. Plochy kolem továrny se plní letadly, každé má cenu přes dvě miliardy korun
Děkujeme za pochopení.
V15l74a40d36i93s10l50a76v 21G62r25y79c
sw nejde očurat fyzikální zákony
P35e39t93r 24L20a63b15a31j
Ale tady SW nijak neočůrával fyzikální zákony.
Jen ten SW (resp. koncepce jeho realizace) byla udělaná špatně. A v kombinaci se špatnou údržbou a ne moc dobrými piloty nastal velký průšvih.
To problematické čidlo bylo vadné už při předchozím letu. Ale to posádka zvládla. Co už nezvládla bylo správné nahlášení problému, takže údržba se na to vybodla. A následující posádka už to bohužel nezvládla.
T67o53m95á11š 20Š54i31m74č81í43k
Série MaXX potřebuje re-brand této série a změnu zákaznické struktury. A pak to bude zase oblíbená série. Nejprve:
1. Přejmenovat část letounů na Boeing 737 MaXX Kamikadze a zkusit s tímto modelem prorazit v Japonsku.
2. Zkusit na stejném principu letadla nabídnout skupinám, jako al-kaida, nebo IS. Řada by se mohla jmenovat Boeing 737 Twins s tím, že, by se tyto modely prodávaly jen v násobcích 2.
3. Zbytek prodat do zemí 3. světa s tím, že pro vyrovnání těžiště letadla musí všechni objemnější pasažéři sedět v zadní části a všichni pasažéři před letem musí odevzdat závěť + do povinné výbavy musí být přidána bible, či korán.
M20i50l92a90n 21N47e58s79p75o68r
>objemnější pasažéři<
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Budou mit Somalci vyjimku?
K96a71r28e61l 81K57l49e77č98k41a
Dlouho trvající problém může u nás, laiků, vyvolat dojem, že není odstranitelný bez zbytkového rizika?
Na začátku byla snaha konstrukčně snížit spotřebu paliva a bylo posunuto TĚŽIŠTĚ letadla. To se podařilo. Ale problém (asi) zapřičinily softwarově nezvládnuté související změny chování letadla v řadě parametrů. Zde byly (asi) ošizeny provozní zkoušky a software jako celek. A následné posouzení kontrolním orgánem proběhlo (asi) rutině, až formálně.
Zajímavé je, že se dosud- za řadu měcíců - nejen nepodařilo problém odstranit, ale naopak se objevily až při kontrolách nejméně dva problény další. Lze jen spekulovat, zda posunutí těžiště nebyla zásadní chyba???
To by mohlo znamenat, že u vyrobených strojů spolehlivá náprava možná není...??
V11í59t42ě20z47s30l43a34v 83C55í29r11k38v28a
Tak je možné, že to s/w prostě nejde vyřešit. Zásahy do draku už vyrobených strojů jsou snad téměř nemožné, jiné zásahy složité a nakonec můžou dále snížit spolehlivost.
Nicméně hlavním problém asi bude, že teď už si nikdo nelajzne to odfláknout. Představte si, že jste v kůži certifikační autority. Dáte si hodně pozor aby jste tomu dal štempl. Jedno spadnuté letadlo a máte na krku odpovědnost za stovky mrtvých. A můžete si být jisti že soudy a právníky na krku. Jo doby kdy první proudový dopravák Comet 4 občas "spadnul" z důvodu prasklého okna, nebo jiných vad způsobených většinou cyklickým namáháním jsou pryč. Tehdy to občas otiskly noviny a dost. Dnes se to bude probírat všude a neziskovky s právníky předbíhat, kdo na tom vydělá nejvíc.
D14u39š42a47n 82R76a60j82n38i61n55e94c
Keď ich stále vyrábajú "na sklad" sú potom predajné ?
Je pravda , že v podstate "Max" predbehol dobu zo svojim systémom ! Ale narozil na "orientálny" výcvik pilotov operetných aeroliniek , ktorí nepochopili ten systém .
Prečo potom nehavarovali lietadlá EU,USA aeroliniek , kde sa tie podobný "problém " vyskytol skoro v každom lietadle ! Každá automatika sa dá zapnúť a dá sa vypnúť !
Boeing predbehol dobu a teraz bohužial žne úrodu .
Mne to stála pripomína špinavú hru konkurencii!
J35i44ř28í 61N14o53v75á49k
Výrobce udělá blbě software, kdy při výpadku jednoho z čidel je loterií kam řídicí systém letadlo pošle. Kontrolka pro signalizaci tohoto problému chybí, neboť je za speciální příplatek deset tisíc dolarů. Manuál pro přeškolování pilotů říká, že se o tomto systému není potřeba zmiňovat. Stačí?
J42a60n 17P81a53l90e14č33e95k
Slovy klasika. On to americký lid zaplatí.
V30l49a94d43i10s56l52a25v 11K94o31l80m27a30n
Boeingu, rozdej pár aeroplánů "MAX" do českých aeroklubů.
Nepochybuji o tom, že čeští piloti, pokračovatelé geniálního Járy Cimrmana určitě brzy naleznou přijatelné řešení problému.
V80l63a51d94i97s16l32a50v 74G35r88y85c
komické zatloukají jako rusové
J53i31ř59í 93N91o72v37á86k
Ty dva národy mají mnoho společného. Měl jsem tu čest být za bolševika z pracovních důvodů přinucen párkrát CCCP navštívit, a to včetně rodin, takže vím, o čem mluvím. Rusko bylo holá řiť a když vás pozvali domů věděl jste, že další měsíc budou o chlebu a vodě. Když ale přišlo na politiku, tak vystupovali jako příslušníci hrdé světové velmoci. Na dotaz ohledně osmašedesátého reagovali ve smyslu, že jsou větší a silnější, a tudíž na to měli právo.
J18a21n 59K61r35á86s75e46n12s58k53ý
Problém se "stabilizačním" systémem ukazuje, že bezpečnostní prvky mohou být nebezpečné, nebezpečnější než provoz bez nich. Člověk je tvor nespolehlivý s výkyvy kondice, schopností i nálad, ale dosud je přijatelnější riziko, že selže člověk, než když pošle "stabilizační systém" letadlo k zemi a ani piloti nejsou schopní - jinak funkční - letoun ovládat a zabránit katastrofě. Jsem zvědavý na výsledky vyšetřování a verdikt soudu, nikoliv však z touhy po odplatě, ale rád bych věděl, jakými pravidly se bude určovat podíl viny havárií například autonomních aut.
R68i24c39h36a28r11d 94V15a27c73e78k
Snad pokud bude Boeing v problémech, objedná si americká armáda více bombardérů.
J74a68r53o23s13l31a64v 17K12o58u52t40s22k68ý
A ty budou padat i s bombama.