Řekl to v rozhovoru pro list Financial Times prezident McDonald's Europe Steve Easterbrook. "Objednávání jídla se nezměnilo 30 nebo 40 let," řekl Easterbrook.
Rozhodnutí o zavedení terminálů je součástí plánu, který má učinit prostředí v restauracích pohodlnější a příjemnější a přilákat zákazníky.
Čtěte také: |
Firma již v rámci tohoto programu začala modernizovat provozovny, prodloužila otevírací dobu a nabídla nová menu, upozornil FT.
Mnoho maloobchodních a spotřebitelských firem v Evropě má nyní problémy se stagnací nebo poklesem tržeb. McDonald's však vykázal v prvním čtvrtletí v Evropě meziroční růst tržeb v provozovnách otevřených nejméně rok o 5,7 procenta. To byl nejvyšší růst ze tří hlavních regionů firmy.
McDonald's v ČeskuNa českém trhu McDonald's působí od roku 1992. V současnosti zde provozuje 85 restaurací. |
McDonald's však rovněž díky nové technologii získá více informací o zvycích spotřebitelů. Supermarkety a další maloobchodní firmy mají běžně informace o nákupních zvycích zákazníků, které získávají z programů věrnostních karet, dodal FT.