3. května 2018 11:15 Lidovky.cz > Byznys > Média

Nejposlouchanějším rádiem je stále Impuls, na druhé místo vyskočil Radiožurnál

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 2Diskuse
Vysílání rozhlasu – ilustrační foto. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Vysílání rozhlasu – ilustrační foto. | foto: Shutterstock

PRAHA Nejposlouchanějším celostátním rádiem v Česku byl ve čtvrtém loňském čtvrtletí a v prvním letošním kvartále opět Impuls s 1,037 milionu posluchačů denně. Je to o 32 000 lidí více než ve druhém pololetí minulého roku. Na druhou příčku se posunul Radiožurnál Českého rozhlasu, který předstihl Evropu 2. Čtvrtá skončila Frekvence 1. Vyplývá to z šetření Radioprojekt, jehož výsledky ve čtvrtek zveřejnily na tiskové konferenci agentury STEM/MARK a Median.

Radiožurnál si proti předchozímu období polepšil o 75 000 posluchačů na rekordních 908 000, Evropa 2 rostla o 28 000 na 886 000 posluchačů a Frekvence 1 klesla o 19 000 na 795 000 lidí. Mezi regionálními stanicemi vedl Blaník s poklesem o 6000 lidí na 575 000 posluchačů. Následuje Kiss a Rádio Beat.

Lídrem českých rádií zůstává Impuls, má milionovou poslechovost

Vzrostla i celková poslechovost Českého rozhlasu. Některou z jeho stanic poslouchalo v daném období přibližně 1,585 milionu lidí denně, což je o 85 000 více než v předchozím období. Aktuální podíl na rozhlasovém trhu je 23,5 procenta, což znamená nárůst o 1,1 procentního bodu proti minulým výsledkům.

Čisté reklamní investice v prvním čtvrtletí vzrostly o 2,7 procenta na 293 milionů korun. Nejvíce rostl sektor maloobchodu, financí a automoto, pokles zaznamenala inzerce ve farmaceutickém průmyslu.

Denně některé rádio poslouchalo téměř 63 procent populace. Během týdne si alespoň jednou rádio pustí 87 procent lidí.

ČTK
  • 2Diskuse




Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!