Diskuze
Nejtěžší manažerské rozhodnutí. Kdo získá privilegium parkovacího místa?
Děkujeme za pochopení.
V Silicon Valley samozrejme existuje verejna doprava, ale musel byste mit kliku, abyste nasel rozumny spoj. Chvili to jde dojit zbyle dva km pesky. Nastalo to vsak neni. Anebo se domluvit s kolegou sousedem a jezdit spolu jednim autem, to ovsem jde jen u profesi, ktere pracuji od 9 do 5. Anebo kolo. Pokud se mate kde osprachovat.
P. Skokan
Taky jsem jezdíval do práce autem. Ted už jezdím tak abych minimalizoval pobyt v autě. Ta svoboda nenutnisti řídit je něco co málokdo asi pochopí dokud to nevyzkouší. Bohužel stále díky tomu že žiju za Prahou potřebuji částečně auto. Nicméně plně chápu autora, ta obsese auty ve městě je děsivá. Je to takova novodobá závislost.
D. Stirský
Já se vždy obešel bez auta, MHD v Praze funguje skvěle. Pravda, jsou jistě situace, kdy bez auta to nejde, leč stačí se podívat třeba na magistrálu u Muzea - v Brně to nebude jiné. co auto to jeden člověk. Znal jsem takové, kteří se odmítali mísit s plebsem v "socce" a raději strávili dvojnásobek času v autě.
Take bych radeji stravil dvojnasobek casu v aute nez pulku v MHD. Ale v mem pripade je vzdy cesta autem navic rychlejsi nez MHD, v tech uplne nejhorsich pripadech stejne dlouha, jako MHD, takze duvod jezdit mastnou tyci mam nastesti jen velmi zridka. V aute mam soukromi, muzu si vyrizovat osobni/pracovni zalezitosti, poslouchat svoji oblibenou hudbu, vyhnout se smradu a pripadne i virove nakaze od kaslajicich spoluobcanu. Auto je proste k nezaplaceni.
Auto neni zadnej milacek, to je spotrebni predmet a slouzi k preprave. No a kdyz nekdo jezdi do prace autem, protoze jinak to rozume nejde, tak musi nekde parkovat. Nemuze zapnout autopilota a nechat 8 hodin auto krouzit nekde na kruhaku. Takze parkovani neni zadne privilegium, ale nutnost.
Jistě, jenže jestli není v cílové oblasti dostatek firemních parkovacích míst, tak se jejich vyhrazení a přidělování může stát privilegiem pro konkrétní zaměstnance.
"Jezdit do práce autem, nedej bože sám v pětimístném voze, je po všech stránkách nevýhodné." - Zbyl jeste v tech estebakovych Lidovkach nejaky novinar, nebo uz jste tam vsichni mentalni invalide stejni jako autor teto perly? Dal us jsem ten vyblitek fakt nemohl cist...
J. Novák 567
Mentální invalidé? To nejspíš soudíte podle sebe, že, Mateju? Obsahy vašich diskusních příspěvků jsou vskutku superperly hodné IQ houpacích kačerů.
Prvotní otázka, která se moc neřeší, je vznik potřeby přepravovat lidi. Hutě lze je těžko zabudovat do sídliště, ale je mnoho oborů a to i výrobních, které nemají v podstatě žádný vliv na životní prostředí, do kterých by v případě vhodného umístění mohli zaměstnanci docházet pěšky bez potřeby parkovacích míst kromě krátkodobého stání pro zákazníky. Přesto po desetiletí na jednom konci města je průmyslová oblast, do které se ráno přesouvají masy lidí ze sídlišť a odpoledne obráceně a nebo dojíždějí z desítky km vzdálených míst.
J. Novák 567
Můžete ty obory včetně výrobních nějak blíže specifikovat?