Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nejtěžší manažerské rozhodnutí. Kdo získá privilegium parkovacího místa?

Kde sehnat parkování pro svého plechového miláčka řeší lidé na celém světě. Jak jim neracionální přetěžování center měst rozmluvit se snaží vymyslet zástupy architektů i vědců, včetně psychologů a behaviorálních ekonomů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VD

30. 4. 2017 18:37

V Silicon Valley samozrejme existuje verejna doprava, ale musel byste mit kliku, abyste nasel rozumny spoj. Chvili to jde dojit zbyle dva km pesky. Nastalo to vsak neni. Anebo se domluvit s kolegou sousedem a jezdit spolu jednim autem, to ovsem jde jen u profesi, ktere pracuji od 9 do 5. Anebo kolo. Pokud se mate kde osprachovat.

0 0
možnosti
PS

P. Skokan

30. 4. 2017 15:09

Taky jsem jezdíval do práce autem. Ted už jezdím tak abych minimalizoval pobyt v autě. Ta svoboda nenutnisti řídit je něco co málokdo asi pochopí dokud to nevyzkouší. Bohužel stále díky tomu že žiju za Prahou potřebuji částečně auto. Nicméně plně chápu autora, ta obsese auty ve městě je děsivá. Je to takova novodobá závislost.

0 0
možnosti
DS

D. Stirský

30. 4. 2017 14:02

Já se vždy obešel bez auta, MHD v Praze funguje skvěle. Pravda, jsou jistě situace, kdy bez auta to nejde, leč stačí se podívat třeba na magistrálu u Muzea - v Brně to nebude jiné. co auto to jeden člověk. Znal jsem takové, kteří se odmítali mísit s plebsem v "socce" a raději strávili dvojnásobek času v autě.

0 0
možnosti
DM

30. 4. 2017 14:18

Take bych radeji stravil dvojnasobek casu v aute nez pulku v MHD. Ale v mem pripade je vzdy cesta autem navic rychlejsi nez MHD, v tech uplne nejhorsich pripadech stejne dlouha, jako MHD, takze duvod jezdit mastnou tyci mam nastesti jen velmi zridka. V aute mam soukromi, muzu si vyrizovat osobni/pracovni zalezitosti, poslouchat svoji oblibenou hudbu, vyhnout se smradu a pripadne i virove nakaze od kaslajicich spoluobcanu. Auto je proste k nezaplaceni.

0 0
možnosti
JT

30. 4. 2017 10:58

Auto neni zadnej milacek, to je spotrebni predmet a slouzi k preprave. No a kdyz nekdo jezdi do prace autem, protoze jinak to rozume nejde, tak musi nekde parkovat. Nemuze zapnout autopilota a nechat 8 hodin auto krouzit nekde na kruhaku. Takze parkovani neni zadne privilegium, ale nutnost.

0 0
možnosti
PB

30. 4. 2017 11:07

Jistě, jenže jestli není v cílové oblasti dostatek firemních parkovacích míst, tak se jejich vyhrazení a přidělování může stát privilegiem pro konkrétní zaměstnance.

0 0
možnosti
DM

30. 4. 2017 10:54

"Jezdit do práce autem, nedej bože sám v pětimístném voze, je po všech stránkách nevýhodné." - Zbyl jeste v tech estebakovych Lidovkach nejaky novinar, nebo uz jste tam vsichni mentalni invalide stejni jako autor teto perly? Dal us jsem ten vyblitek fakt nemohl cist...

0 0
možnosti
JN

J. Novák 567

2. 5. 2017 4:23

Mentální invalidé? To nejspíš soudíte podle sebe, že, Mateju? Obsahy vašich diskusních příspěvků jsou vskutku superperly hodné IQ houpacích kačerů.

0 0
možnosti
JM

30. 4. 2017 8:45

Prvotní otázka, která se moc neřeší, je vznik potřeby přepravovat lidi. Hutě lze je těžko zabudovat do sídliště, ale je mnoho oborů a to i výrobních, které nemají v podstatě žádný vliv na životní prostředí, do kterých by v případě vhodného umístění mohli zaměstnanci docházet pěšky bez potřeby parkovacích míst kromě krátkodobého stání pro zákazníky. Přesto po desetiletí na jednom konci města je průmyslová oblast, do které se ráno přesouvají masy lidí ze sídlišť a odpoledne obráceně a nebo dojíždějí z desítky km vzdálených míst.

0 0
možnosti
JN

J. Novák 567

2. 5. 2017 4:21

Můžete ty obory včetně výrobních nějak blíže specifikovat?

0 0
možnosti
JV

30. 4. 2017 8:00

A bude hůř a možná právem..

0 0
možnosti