Diskuze
Nejznámější strojvedoucí v Česku to balí. Kopťár končí na sociálních sítích, důvod neprozradil
Děkujeme za pochopení.
Teď v TV nějaký chytrolin "od dráhy" navrhoval trestat fíry za překročení pracovní doby pokutou 100 000. To se lidí za to žebro pohrnou, až hrůza.
A víte, že se mu ani nedivím? Fírů je nedostatek a bude hůř. Ať se stane co se stane, vždycky za to může fíra a nikoliv ti, kdo tvoří blbé předpisy. Nemluvě o tom, že lidé jsou čím dál hloupější, poněvadž jsou "chráněni" tím, že za ně někdo myslí, ale tím je zároveň zbavuje chuti a schopnosti myslet sami za sebe. Jak píšu, bude hůř.
S velkým humbukem práskl dveřmi u ČD a s velkou slávou byl přivítán u Žlutého Spasitele. Jenomže pracovní podmínky jsou u ČD lepší. Žlutému Spasiteli na podzim shořely tři lokomotivy kvůli nedostatečné údržbě a strojvedoucí se občas bojí s neudržovanými lokomotivami jezdit.
Není divu. Teď nemyslím ksichtsítě.
Pana Kopťára neznám.
Ale je jisté, že pokud každý strojvůdce vydělává na několik "sledovačů a mudroprdů jeho činnosti", berou mu mzdu ........ pracují tři hodiny denně a jediný úraz může být horký kafe na papírech. Kdys jich byla polovina a pokyny byly telegrafem. Pak to zamrzí i zapálence. Zkráceno, zjednodušeno.
Něco malinko o tom vím, nebyl jsem tam čtyřicet hodin/dní. Byl jsem tam čtyřicet let. Furt.
Ty odebírače mzdy nemyslím jen na ministrstvu dopravy! Nejsou myčky vozových záchodů na odstavných nádražích. Nemusí vykazovat světonázor ani tělesné detaily. No nic.