Diskuze
Odboráři dopravního podniku opustili jednání, hrozí stávka
Děkujeme za pochopení.
pavel zastarálek
korupce
přátelé jde především o tučné všimné pánů konšelů od firem po privatizaci dp.9.1miliard z toho bežnych 10% privize pak stači kolik konšelů se o to podělí! je mi na zvracení!defenestraci!at vratej nakradený prachy od 1989 a nebude schodek statniho rozpočtu.je potreba revolucu proti KORUPCI!
Jindra
Re: A co jsou to odbory?
Jejich řídící důstojník Paroubek zavelel do útoku na pravici. Sám ten bordel způsobil, že nejsou prachy a teď bude se svými estébáky štvát a prudit. A jeho sympatizanti po něm budou opakovat ty jeho komunistické žvásty.
NoLimits
Dopraváci nedejte se a vyžeňte modré ptáky z radnice !!!
Bém neuřídí ani pražské taxi (99,- Kč/km)... natož magistrát... P.S. I na ten Everest vylezl týden před ním invalida bez nohou a týden po něm 18letá holka...
Jindra
Re: Dopraváci nedejte se a vyžeňte modré ptáky z radnice !!!
Tak to zkus, začni že vytáhneš pudel z kanclu.
Karel
odbory?
Většina odborových předáků jsou lidé,kteří se tímto pochybným způsobem živili již před rokem 1989,podíleli se na normalizaci,prosazovali politiku KSČ a byli řízeni všemocnou stranou.Dnešní KSČM vyvolává problémy prostřednictvím odborů.V odborech zůstali jen naivní lidé,kteří věří všem bolševickým bludům.
+++
Je to docela zajímavé,
jak umí naši modří rozlišovat. Když byla stávka v České televizi, kdy šlo jenom a pouze o prachy, byla sdělovacími prostředky vydávána div ne za další něžnou revoluci. Pokud chtějí stávkovat doktoři, lékárníci, piloti- to tedy buhvíproč, je taky vše v pořádku. S učiteli je to o něco horší, tam už se objevují první modré plamínky nevole. Nu a pokud chtějí stávkovat dopraváci nebo jiní v dělnických profesích, tak jde div ne o občanskou válku. Ve spravedlivém modrém hněvu se všichni rozepisují o dluzích, katastrofických scénářích a o braní rukojmích. Nebojte se Pražáci, žádná relevantní stávka nebude, na to zastavit Prahu odbory nedorostly. Stávkující zradí.
karel
Podívejte se pořádně
co za lidi jsou ti odboráři.Tlustí přežraní nemakájové.Stávka má své opodstatnění.Je však důležité vidět už od začátku ,k čemu se schyluje od začátku ,zda bude na mzdy,nebo dojde-li v budoucnu k propouštění.Tito blbci natáhnou ruku a pokud jim někdo hned nenaplní kapsy tak klidně ohrozí víc jak milion lidí.Nejhorší je ,že ostatní slušní dopraváci jsou líní postavit se rozumně proti hlouposti kterou chtějí spustit tzv.odboráři.
augustin
Moc a prachy
Ze sedmi požadavků odborářů jsou zřejmě nesplnitelné ty na ukončení outsourcingu (zajišťování určitých činností najatými firmami), privatizace nebo prodejů provozů, které přímo nesouvisí s provozem MHD. Stejně tak není možné skončit s propouštěním. Jasně že tam je největší zlodějna pumpování peněz modrým kámošům,proto ten modrý řev.
jarmila
Re: Moc a prachy
abys mohl vykydat svůj hněv na modré tak vyplivneš takový nesmysl.Zamysli se nad sebou a občas se mrkni do zrcadla,zda nemáš zarudlé oči.
augustin
Radní Šteiner
Měl ale v ruce jen bodové poznámky k jednotlivým požadavkům. Poznamenal, že za deset let ve své pozici se s takovým jednáním ještě nesetkal. "To nebylo jednání, to byla demonstrace," řekl. Zlaté časy modrobolševismu jsou pryč a to je dobře,člověk drží hubu když vidí že stát funguje,ale co předvedla modrá cesta,to společností zamává a to nejde jen o peníze.
I.D.
Z*sr*ní odboráři
Tyto povalečné k*rvy rozpustit a ať táhnou něco dělat. Jen vydírají a Bémovi dávám za pravdu. Nemůžou si jen tak říkat o miliardy a nemít povinnost je položkově vyúčtovat. Dále je krize a musí se propuštět - samozřejmě ne řidiče a dispečery - ty jsou třeba, ale zúžit nevýdělečné pozice tedy - administrativa (ze dvou sekretářek zůstane jedna, která převezme obě práce za jeden plat (max. jí můžou 10% přidat), zúžit management - z 10 sekčních ředitelů udělat 5 sekčních ředitelů, jejich střediska spojit, nechat si pouze pracovně-výdělečný aparát, - 5 sekčních ředitelů + jejich administrativu propustit, pro nadbytečnost,.......,atd.. Tohle se běžně dělá při racionální restruktualizaci firmy, aby se ušetřilo.
Nikdy nikdo nepropouští lidi, které potřebuje pro chod firmy - tedy DP nepropustí, aby ušetřil řidiče a dispečery, to by udělal leda blbec.
A stávka v hromadné dopravě a kór v Praze je jen vydírání obyčejných lidí, kteří jsou bráni jako rukojmí. V takovém případě by mělo platit to co platí pro policisty - tedy nemožnost stávkovat z hlediska veřejného zájmu a bezpečnosti státu (města).
Tomas B.
Ať je co nejhůř
Když tak čtu příspěvky tady v diskusi zjišťuji, že valná většina si přeje stávku, aby to konečně někdo zavařil těm nahoře. Magistrátu, modrým strakám, Bémovi... Většině lidí je ukradené, jestli budou tramvaje jezdit líp nebo hůř. Hlavně když se z toho ti NAHOŘE po**rou. Pro vás je ta stávka prostě politická. O dopravu jde až v poslední řadě.
Problém je, že těch NAHOŘE se stávka vůbec nedotkne. Zato potrápí spoustu obyčejných lidí, kteří jezdí denně do práce. Na ty se ovšem ve "spravedlivém rozhořčení" kašle, že. Já jsem jen zvědavý, jestli jsou hoši z odborů připraveni na reakci těch nešťastníků, kteří budou mít problém dostat se do kanceláře. Jestli jsou připraveni vysvětlovat milionu cestujících v Praze a okolí, že paralýza města je nutná daň za co vlastně? Aby jezdily autobusy lepší, čistší, častěji? Ne, zablokovat město je nutné prý proto, že mají někoho v Dopravním podniku propustit, že se po nich chce v krizi aby šetřili... Obávám se, že to většina cestujících a obyvatel Prahy obecně jednoduše nepochopí. Hněv cestujících se neobrátí proti magistrátu, ale proti dopravákům. Jak píšu v předchozím odstavci - ta stávka je prostě politická a její ekonomické důvody jsou minimálně nejasné.
Výsledek bude upachtěný kompromis, který budou obě strany prezentovat jako vítězství. V důsledku se ale musí peníze někde vzít a tak se prostě budou omezovat spoje - to bude daň za udržení pracovních míst - delší intervaly, zhoršení dopravní obslužnosti. Ale to stejně ty kteří přemýšlejí jen levou polovinou mozku netrápí - chceme stávku, CHCEME STÁVKU. Už se dlouho nic nedělo - chybí vám to, mám pravdu?