Původní dohoda platí do 27. ledna 2019. Operátor pod křídly PPF tak bude smět známku užívat do ledna 2022. Kromě toho do stejného data prodloužila smlouvu o partnerství se společností Telefónica.
Češi neradi dokupují data. Proto surfují jen opatrně a své balíčky nevyčerpají |
„Zároveň bude mít O2 možnost dále jednostranně prodloužit právo využívat ochrannou známku O2 o dalších pět let, tj. až do 27. ledna 2027, s tím, že zároveň dojde ke snížení celkové výše ceny za ochrannou známku O2,“ popsala mluvčí O2 Lucie Pecháčková.
Podmínkou prodloužení práva na využití ochranné známky O2 a smlouvy o partnerství do 27. ledna 2022 je předplatba zmíněných 900 milionů. Operátor ji musí provést do konce roku 2017.
Firmě se v prvních šesti měsících roku dařilo. Zvýšila konsolidovaný čistý zisk o tři procenta na 2,6 miliardy korun, provozní zisk před odečtením daní a odpisů EBITDA mírně vzrostl na 5,1 miliardy korun. Výnosy vzrostly o 1,4 procenta na 18,487 miliardy korun, z čehož více než 15 miliard připadá na výnosy z podnikání v Česku.
Důvodem růstu jsou zejména vyšší výnosy z O2 TV a z mobilního internetu. Naopak v segmentu pevných linek firma zaznamenala meziroční pokles.