Diskuze
Parkovací agonie na kraji Prahy: Středočeši můžou jezdit z P+R autobusem, míní starosta
Děkujeme za pochopení.
J. Pražák
Nemohu se zbavit dojmu, že nedostatek parkovacích míst na P+R je záměrný. Umožnil provozování miliardového byznysu s placeným parkováním. Možná až se zaplatí investice do zón, tak začnou něco dělat. Již dávno mají v územním plánu určená místa pro P+R, ale nic nedělají. Komu to prospívá si zodpovězte sami.
M. Konečný 513
Lidé nebuďte takoví pesimisté. Politici přece řeší vaše problémy téměř okamžitě. To že bude v roce 2024 otevřeno P+R parkoviště o 1000 stáních je skvělá zpráva. Sice mohou nastat drobné překážky v podobě občanských iniciativ, ekoteroristů, EIA či změn územního plánu ve prospěch developerů. Ale to už jsou fakt drobnosti. Vytrvejme a těšme se na fotografii politiků, kteří budou v roce 2035 přestřihávat pásku.
Tak jen houst a vetsi kapky! Treba priste volici soucasnych stran na radnici P6 zapoji mozek a zvoli si nekoho jineho nez regulatory zivoty, etatisty a neomarxisty.
J. Lepka
Obávám se, že se svou představou jen rozšíříte řady zklamaných optimistů. Vkládat naději v elektorát, který si vybral buď Zemana nebo zůstat doma, dtto Babiše nebo zůstat doma je až naivní. Rád bych se mýlil, ale schopnost pochopit a přeložit si nereálné sliby politiků, je zatím u nás v plenkách.
Mno, já v Tobrucké ulici pracuji, tak mohu s přehledem říci: to se fakt po.. kakali. Vždyť se tu nevyhnou dvě auta proti sobě.
E. Morava
Budete se divit, ale já jsem příznivcem parkovacích zón. Bydlím na Praze 5, všechyn městské části kolem pětky si udělaly zóny a Praha 5 to odnášela. Nemám nic proti mimopražským, ale problém byl, když si u nás v neděli večer nechali auto, odjeli do podnájmů v částech města se zónami a místa se netočila. Teď se dá aspoň zaparkovat. Jistě - ideální stav by byla jedna zóna - Praha, ale už v tom frčí moc peněz. Jo - a napadlo vás, proč byly tak hysterické články o zónách na Praze 5 v novinách? Páni novináři, Lidovky, Idnes a další tam mají sídla a tohle je muselo rozrušit, že budou jezdit někde ze Zličína autobusem.
J. Lepka
V neděli večer nechali auto u vás před barákem a odjeli do podnájmů. To jste vyčetl kde, prosím. Větší chujovinu jsem už dlouho nečetl.
Jo a teď, po zavedení parkovacích zón se místa točí ???
J. Lepka
Milý autore, nazývejte věci pravými jmény . Pokud tvrdíte, že :" I kvůli tomu si tamní radní od října vyprosili parkovací zóny, které za poplatek zajišťují místa autům především místních lidí.."
obávám se o relevantnost vašich informací, diplomaticky řečeno pochybuji o pravdomluvnosti vašich zdrojů a co je nejhorší, vy to musíte vědět také, neboť už jen fakt, že parkovacích karet bylo prodáno cca o 30% víc, než je parkovacích míst + nesmyslně předražené parkování na smíšených zónách, ergo praktická nemožnost využít mimo parkovací ( čti noční ) čas pro živnostníky, opraváře, ale i návštěvy jen a pouze usvědčuje zastupitele nejen z nekompetentnosti, ale hlavně za základního nepochopení jejich fungování na radnici. Oni tam nebyli zvoleni k aplikaci principu "po nás potopa".
J. Horák 525
Každý středočech říká že by nikdy nemohl v Praze bydlet, ale každý tam bude každý den jezdit.
P. Skokan
Ja jsem v Praze bydlel a mohl bych v ni bydlet. Ale problem je ze Praha nesplnuje (v rozumne cenove relaci) moji predstavu o bydleni hlavne z hlediska cistoty ovzdusi, zelene a celkove pohody. Proto uz 20 let bydlim kousek od Prahy. Takze ty duvody jsou ruznorode. V centru jsem do 30-40 minut kdyz potrebuji... S parkovanim problem nemam protoze jezdim pred spickou brzo rano na kraj Prahy a pokracuji MHD. Jsem vzorovy "stredocech" - nezpusobuji zacpy, pouzivam MHD a na Prahu nejak nenadavam.... Jen holt nemam 30 milionu na vilu na orechovce :-).... a stejne v Praze klid uplne neni ani na Orechovce - ten background noise je proste vsudypritomny... to clovek pochopi az mimo Prahu.
R. Dubravský
Pětadvacet let političtí zločinci uráželi občany kecy o jejich neochotě dojíždět nebo se stěhovat za prací. Co udělali pro to, aby to bylo možné?
Pětadvacet let političtí zločinci usilovali o to, aby neexistovala jiná práce než v Praze. Teď se naoko diví, že se jim to podařilo.
Pětadvacet let političtí zločinci omezovali, likvidovali a zdražovali veřejnou dopravu. Teď se naoko diví, že lidé musí cestovat za svými povinnostmi vlastními auty.
A k tomu ještě ty "občanské" iniciativy....
Kurňa, bydlím ve městě, tak je jasné, že po městské ulici budou jezdit auta.