2. února 2016 17:15 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Penny Market napodobí Lidl. Do proměny obchodů dá skoro 3 miliardy

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 0Diskuse
Penny market | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Penny market | foto: Lidové noviny

PRAHA Diskontní prodejny Penny market utratí v dalších dvou letech za modernizaci všech svých 350 prodejen v Česku 100 milionů eur (v přepočtu 2,7 miliardy korun). Podobnou proměnu začal loni také řetězec Lidl.

Plány oznámil v úterý na konferenci Retail Summit 2016 generální ředitel řetězce Espen B. Larsen.

„V dalších dvou letech zrekonstruujeme všechny naše obchody v České republice, všech 350, s daleko větším důrazem na čerstvost (potravin) a kvalitu,“ uvedl Larsen. Společnost Rewe, která Penny vlastní, podle něj možnosti prodeje zboží přes internet zvažuje a zatím vyčkává.

Prodejnám Penny Market v roce 2014 v Česku stoupl meziročně zisk o 77 procent na 523 milionů korun. Tržby řetězce se zvýšily o tři procenta na 31,3 miliardy korun.

Penny patří společně se supermarkety Billa do německé obchodní skupiny REWE Group. První prodejnu otevřel Penny Market v Česku v roce 1997.

Nová prodejna Lidlu v Berouně.
Nová prodejna Lidlu v Berouně.
ČTK
  • 0Diskuse