"Plánuji do tří let získat dominantní postavení na českém trhu s dětským luxusním oblečením," uvedla Benešová pro deník E15. Na jaře by chtěla zprovoznit internetový obchod.
Benešová působí v oblasti luxusní módy dlouhodobě. Do loňského jara pracovala v pražské prodejně Dolce & Gabbana v Pařížské ulici. Své působení se tam rozhodla ukončit právě proto, že se chtěla věnovat vlastnímu podnikání v této oblasti.
Butiky, které se nacházejí v pražské Maiselově ulici a ve Slovanském domě, nabízejí oděvy pro děti od kojenců po teenagery od prestižních značek babyDior, Dolce and Gabbana, Fendi, John Galliano, Moncler, Moschino, Chloé, Hugo Boss a GUCCI.
ČTĚTE TAKÉ: |
Také manželka Zdeňka Bakaly Michaela Maláčová nedávno avizovala velký obchod ve světě módy. Její obchodní skupina Luxury Brand Management v prosinci koupila většinový podíl v prodejci luxusního zboží Prospekta Moda. Ta provozuje řadu luxusních obchodů mimo jiné v pražské Pařížské ulici.