Diskuze
Podpora elektroaut je u nás jen symbolická. Západní Evropa je mnohem dál
Děkujeme za pochopení.
Proč se v tomto plátku objevují příspěvky pozdě a proč jsou některé mazány?
V Ostravě šla optimalizace tak daleko, že MHD už jezdí jen pár procent. Kdysi mi trvala cesta do práce 5 minut, nyní půl hodiny, a to jdu půl cesty pěšky. Tak jsem si koupil auto.
Nechápu elektromobily. Dle mého přesvědčení čkodí životnímu prostředí více než auta se spalovacími motory.
Do jejich škodlivin není započítána výroba, výroba elektřiny a recyklace po ukončení provozu.
V zásadě nejsem proti elektromobilitě, ač pouze přenáší znečištění z místa na místo, ale při současné technice, nechci zacházet do detailů, chci vidět myslícího člověka, který si zmíněné auto koupí i kdyby bylo za korunu.
Teď se asi dotknu motoristů, ale pod pojmem ekologická doprava si spíš představím hromadnou dopravu kde je poměr vytvořené emise při výrobě vozu/při provozu a počet přepravených osob/spotřeba energie na mnohem lepší úrovni, než cokoliv co se dnes zve elektro/hybrid. Stát by měl pokračovat v racionalizaci hromadné dopravy a modernizace již existujících sítí, a ne řešit účelové dotace z kterých budou mít prospěch jen výrobci těchto ekonomicky nevýhodných vozů na úkor daňových příjmů nás všech.
Takže stát se postará, aby mne přestaly bolet nohy a dojdu na zastávku MHD a zároveň mi přidá 4 hodiny denně, které v MHD ztratím?
K. Keinkopf
Napsat "výrazně lépe" v souvislosti s násobně vyšším zdaněním občana je ukázkou opravdové autorovy uvědomělosti.
Chudí skrze daně přispívají boháčům na jejich milionové káry?! Ó, jak je ten liberální demokratismus nádherný. Kupředu EU, zpátky ni krok!
P. Horák
jo to je. v zapadni evrope uz pochopili ze elektroauta jsou kravina a ekonomivky a ekologicky nesmysl a vracej se k dyzlum. v usa, dyzly frcej, se jim zdrazil benzin.