Diskuze
Poslíčci s mastnou pusou. Řidiči ochutnávají doručované jídlo, většina si stěžuje na mizerná dýška
Děkujeme za pochopení.
Jednoduchá řešení existují: a) nežrat, b) uvařit si c) jít do hospody d) koupit si hotovku. Ekonomice založené na spropitném moc nerozumím, ale jiný kraj...
J. Nový
Dyska jsou špatná a nelogická. Proč by měl zákazník vylepšovat mzdu zaměstnancům firem, od kterých nakupuje služby nebo výrobky? Jen ze soucitu, protože je zaměstnavatel platí málo?
Rozlišuji to. Jsou v pořádku v restauracích, kde se o Vás někdo pár hodin stará a obsluhuje Vás. Když chci ocenit jeho službu, tak dám spropitné. Ale dávat je tomu kdo to jídlo jen rozváží, je divné. A spíše jen zaokrouhlím cenu nahoru na desetikoruny.
V. Kříž 191
ať je to kec nebo ne, každý má být placen tak, aby nemusel žebrat o nějaké tuzéry, u poslíčka, kadeřníka či hospodského.
Zákazníci by měli ocenit, že šoféři jídlo ochutnávají. Kdyby byl s jídlem nějaký problém, například kdyby bylo otrávené, tak to zákazníkovi zachrání život.
P. Dvořák
Máte pravdu. A čím víc je toho šoférem snězeno, tím víc je jisté, že jídlo není otrávené a tím větší by mělo být dýško.
Jen mě zajímá, kdo dává dýška šoférům autobusů, tramvají atd., , když za sebou denně několik hodin vozí v každém okamžiku desítky cestujících a ne pitomou pizzu.
A. Lisovský
Okurková sezóna zuří naplno. Todle jsou informace, které nám chyběly!