Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Praha plánuje flotilu superbusů. Do spojů na letiště už se lidi nevejdou

Praha v minulých měsících otestovala dva velkokapacitní autobusy. Výsledek? Společnost Ropid, která v metropoli organizuje hromadnou dopravu, sepsala doporučení k pořízení flotily těchto superbusů. Kromě letiště by mohly jezdit třeba i na vytížené lince do ZOO.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

13. 6. 2017 13:10

AGG 300 v uprave na fotkach naprosto nedostacujici pro prepravni kapacitu na Letiste nebo jindy dopravni terminal. Duvod? Misto na zavazadla a malo dveri. Myslenka je to v porovnani s trati nebo metrem skvela, zejmena z pohledu ceny, ale vozy nemuzou mit interier jaky maji, bude potreba vetsi pruchodnost vozu, pokud se maji vejit zavazadla, nebo pokud chceme opravdu prepravit vic cestujicich. 2 sedacky po obou stranach jsou nesmysl a sedacky na tocne taktez (tam misto toho muze stat 10 lidi).

0 0
možnosti

28. 5. 2017 11:39

Lepší nápad - postavit tam trať. I kdyby to měla být jen odbočka z kladenské. Jenomže jsou u nás předpisy pro tratě tak složité, že zrychlit stávající z Veleslavína je asi nemožné...

0 0
možnosti

Š. Krastovski

22. 5. 2017 14:29

Kdyby nepostavili metro které vede do konečníku, tak by bylo po problému, ale to by taxikářská loby neskousla.

0 0
možnosti

28. 5. 2017 11:43

Pravdu díš. Za ty prachy mohlo vést až na dnešní konečnou tramwaje, pak už by se to dalo táhnout po povrchu. Jenomže, jak tu někdo vtipně poznamenal, co chudáčci taxikáři a jejich lobby?

0 0
možnosti

D. Fajt

22. 5. 2017 12:35

To nejezdí na CNG? A teď když ještě postaví novou dráhu , tak už bude celá ČR létat jen z Prahy . Dostaví Vodochody a další letiště v Brně a Ostravě můžou zrušit. VŠICHNI DO PRAHY!!!

0 0
možnosti

22. 5. 2017 11:00

Nejlepší by byl dopravníkový pás na uhlí, stačilo by ho osadit sedačkami.

0 0
možnosti

22. 5. 2017 10:03

A co Alweg od okraje Prahy až na letiště, provoz nad zemí a pod ním volno!

0 0
možnosti

28. 5. 2017 11:41

Bezvadný nápad. V našich podmínkách se to bude stavět, bude to stát více, tak si aspoň developeři a politici nahrabou.

0 0
možnosti

J. Lepka

22. 5. 2017 9:09

Jj. Neekologická dávka dvojích výfukových plynů. U technických odborníků pp Stropnického a Dolínka lze asi těžko předpokládat, že si uvědomí zhůvěřilost tohoto výroku. A o ekonomičnosti tohoto kroku lze také vést úspěšnou polemiku. Hlavně, ale že víme, že na Magorstrátě sedí "odborníci na fšecko"

0 0
možnosti

I. Veselý

22. 5. 2017 9:49

Ani jeden z vámi jmenovaných to ale neřekl. Cituji z článku: "Místo jednoho by jezdily dva spojenaráz. To je však podle Ropidu neekonomické(potřeba dvojnásobku řidičů) a neekologické kvůli dvojí dávce výfukových plynů." Což ovšem nevylučuje totální neschopnost těchto dvou pánů i mnoha ostatních.

0 0
možnosti

D. Stirský

22. 5. 2017 8:40

Flotila superbusů? Ty autobusy budou superplavat?

0 0
možnosti

22. 5. 2017 7:57

A řidičům "zvednou" základní plat z 85,- na 86,- kč za hodinu.

0 0
možnosti

22. 5. 2017 7:56

Hm, snad byl prjekt na metro, které mělo pokračovat z Veleslavina na letiště, ale když EU na to nechtěla přispět tak se to zrušilo !

Asi se mělo pokračovat "za naše". TED se vymýšlí ptakoviny, nemluvě o zpackaném Veleslvíně !

0 0
možnosti