Diskuze
Praha plánuje flotilu superbusů. Do spojů na letiště už se lidi nevejdou
Děkujeme za pochopení.
AGG 300 v uprave na fotkach naprosto nedostacujici pro prepravni kapacitu na Letiste nebo jindy dopravni terminal. Duvod? Misto na zavazadla a malo dveri. Myslenka je to v porovnani s trati nebo metrem skvela, zejmena z pohledu ceny, ale vozy nemuzou mit interier jaky maji, bude potreba vetsi pruchodnost vozu, pokud se maji vejit zavazadla, nebo pokud chceme opravdu prepravit vic cestujicich. 2 sedacky po obou stranach jsou nesmysl a sedacky na tocne taktez (tam misto toho muze stat 10 lidi).
Lepší nápad - postavit tam trať. I kdyby to měla být jen odbočka z kladenské. Jenomže jsou u nás předpisy pro tratě tak složité, že zrychlit stávající z Veleslavína je asi nemožné...
Š. Krastovski
Kdyby nepostavili metro které vede do konečníku, tak by bylo po problému, ale to by taxikářská loby neskousla.
Pravdu díš. Za ty prachy mohlo vést až na dnešní konečnou tramwaje, pak už by se to dalo táhnout po povrchu. Jenomže, jak tu někdo vtipně poznamenal, co chudáčci taxikáři a jejich lobby?
D. Fajt
To nejezdí na CNG? A teď když ještě postaví novou dráhu , tak už bude celá ČR létat jen z Prahy . Dostaví Vodochody a další letiště v Brně a Ostravě můžou zrušit. VŠICHNI DO PRAHY!!!
Nejlepší by byl dopravníkový pás na uhlí, stačilo by ho osadit sedačkami.
A co Alweg od okraje Prahy až na letiště, provoz nad zemí a pod ním volno!
Bezvadný nápad. V našich podmínkách se to bude stavět, bude to stát více, tak si aspoň developeři a politici nahrabou.
J. Lepka
Jj. Neekologická dávka dvojích výfukových plynů. U technických odborníků pp Stropnického a Dolínka lze asi těžko předpokládat, že si uvědomí zhůvěřilost tohoto výroku. A o ekonomičnosti tohoto kroku lze také vést úspěšnou polemiku. Hlavně, ale že víme, že na Magorstrátě sedí "odborníci na fšecko"
I. Veselý
Ani jeden z vámi jmenovaných to ale neřekl. Cituji z článku: "Místo jednoho by jezdily dva spojenaráz. To je však podle Ropidu neekonomické(potřeba dvojnásobku řidičů) a neekologické kvůli dvojí dávce výfukových plynů." Což ovšem nevylučuje totální neschopnost těchto dvou pánů i mnoha ostatních.
Hm, snad byl prjekt na metro, které mělo pokračovat z Veleslavina na letiště, ale když EU na to nechtěla přispět tak se to zrušilo !
Asi se mělo pokračovat "za naše". TED se vymýšlí ptakoviny, nemluvě o zpackaném Veleslvíně !