Diskuze
Prahu a Ostravu propojila dálnice. Večer se otevře všem řidičům
Děkujeme za pochopení.
Manfred-historik
Hitler stavel 1 km dalnic denne
Cesko stavi dalnice moc pomalu a nekvalitne. Za doby nemeckeho kanclere Adolfa Hitlera , Nemecko stavelo 1 km dalnic denne, vcetne mostu a tunelu. Na stavbu nemeckych dalnic bylo zamestnano 250 tisic pracovniku (organization Todt). Nemecko za tak 6 let (1933 az 1939) postavilo zhruba 3500 km dalnic, vcetne mostu a tunelu. To je stavebni rekord ktery nebyl jeste prekonan ani Amerikou.
Vlasta
Ale kdepak, to stavěli židé, kteří na rozdíl od
těch současných něco uměli.
jozka
udiveni ridici
jsem zvedavy, jak se budou ridici divit, kdyz pojedou po D1 na Ostravu a u Kromerize sjedou na pretizenou silnici do Hulina a dal. to asi nebudou mit moc v lasce redaktory. aspon by bylo vhodne napsat do clanku, ze souvisla D1 je jeste otazkou budoucnosti.
zeměměřič
Re: udiveni ridici
A nejdrsnější je, že takhle kvalitně se o tom informuje všude, akorát na ČT24 se zřejmě mrkli do mapy.
Mgr. Milda
Jel jsem z jara po D1 a zlomil pružinu
byl to úsek Jihlava- Brno. To je tankodrom, jenomže objet se to nedá. Zpět jsem jel v pohodě po polské straně až do Náchoda a pak královéhradeckou dálnicí, ta je supr.
zeměměřič
Lidovky, opravte to.
Prahu a Ostravu propojilY dálnice (D1, R46, R35, D1)
ondas
do ostravy po rychlostnich
cela D1 bude prece hotova az nekolik let. ted se da prahy do ovy dostat po D1, pote z Vyskova po R46, od Olomouce po R35 a pote opet po novem useku D1. cili na clanek s nadpisem "Praha se spojila s Ostravou dalnici" si jeste pockame..
zeměměřič
Re: do ostravy po rychlostnich
R46 a R35 jsou víc dálnice, než leckterý A v Německu, ale máš pravdu. Titulek vypadá, jak kdyby už byla souvislá D1 mezi Prahou a Ostravou hotová. O dva příspěvky níž jsem na to taky upozorňoval.
Bývalý Pražák.
Přetížení D1
Myslím, že se nic na D1 nezmění. Z Ostravy se stejně jezdilo, přes D1 nejčastěji, je to nejrychlejší i když delší. Severem přes Hradec je cesta smrti. Když se postaví D11, není třeba D1 rozšiřovat mimo kritická místa.
zeměměřič
Re: Přetížení D1
Souhlas. Je nesmysl stavět D11 do Polska, stejně jako je nesmysl stavět mezi Hradcem a Olomoucí "jen" R35. Anebo ať jí aspoň stavěj jako D35. Parametry R jsou u nás lepší než leckterý dálnice i na západ od ČR (v Německu jsem několikrát najížděl na A dálnici přes stopku!) a kvůli autoatlasům a navigacím je to docela důležitý. Prostě kvalitní R (R10, obchvat Prahy,...) přejmenovat na D.
zeměměřič
Tak nevím,
ale já bych to viděl spíš tak, že Prahu a Ostravu zatím propojilo několik dálnic a ne souvislá D1. D1 končí někde u Kroměříže, takže na Ostravu z ní musím odbočit u Vyškova na tu R "nevímkolik" a teprve od Lipníka nad Bečvou je to zas D1. Nebo se pletu?
Bývalý Pražák.
Re: Tak nevím,
Pleteš se. Ve výškově se dálnice stáčí dnes na Olomouc a dále pokračuje na Lipník. Tu dálnici na Kroměříž si vymisleli Brňáci aby měli rychlejší cestu asi za slivovicí. Jsou důležitější trasy, třeba kritická je dostavba D11
Bývalý Pražák.
Trocha znalosti zeměpisu a republiky
Autor by se měl alespoň podívat na mapu. Jezdit z Bělotína do Ostravy přes Frýdek Místek je asi jako jezdit z Prahy do Boleslavi přes Pardubice. V Příboře se odbočuje přím na Ostravu. Je vidět, že pro Pražáka Ostrava začíná za Opavou a končí v Těšíně .Bývalý Pražák.
h.
Re: Trocha znalosti zeměpisu a republiky
az na to,ze pres fm je to kolikrat rychtejsi a delsi o cca 10 km,takze meles nesmysly!
Lída
Jste prasata, diskutující
Vy, diskutující jste prasata, která jenom stále někoho urážejí. Jste dobytci!