Televize tak ve třetím kvartálu zaznamenala třikrát horší výsledek než loni - skončila v provozní ztrátě 6 milionů švédských korun (zhruba 15 milionů českých korun), oproti loňskému zisku 13 milionů švédských korun.
Také celkové dosavadní výsledky jsou horší než v loňském roce, konkrétně o 10 procent. Od letošního ledna do září totiž Prima vydělala 634 milionů švédských korun (zhruba 1,6 miliardy českých korun), loni za totéž období to bylo 703 milionů.
Provozní zisk za prvních devět měsíců klesl na 21 milionů švédských korun, z loňských 76 milionů.
Třetí čtvrtletí, tedy letní měsíce červenec, srpen a září, označuje MTG za "reklamně nejslabší sezónu roku". Nepomohlo ji ani dubnové spuštění nového kanálu Prima Cool ani že sledovanost začala uvádět za "mladší" cílovou skupinu 15-54 let, místo dosavadních všech starších 15 let.
Ve zmíněné "mladší" skupině si Prima za třetí kvartál polepšila o jeden procentní bod, na 22,6 procenta podílu na celkové sledovanosti. Jde přitom o součet sledovanosti obou kanálů, tedy Primy a Primy Cool.