Diskuze
Prodej nových aut v EU v lednu klesl o 4,6 procenta. Přispěl pomalý ekonomický růst i Brexit
Děkujeme za pochopení.
Š. Apolen
Já myslím, že prodej nových aut klesl příliš málo. Vždyť kam se člověk podívá, tam stojí nebo jede auto. Místo na louku, budeme chodit na parkoviště. Čím víc bude aut na silnicích, tím budou řidiči nervóznější a bude jich víc mrtvých.
J. Moravec 996
Udelejte svuj soukromy hara-kiri. Ostatni nechte zit. EU je super. Zajistuje mir a prosperitu.
J. Moravec 996
Prvni auta Tesla 3 se uz prodavaji v Evrope. Mimo EU i v Norsku a Svycarsku. Narust prodeju vozu Tesla bude ve stovkach procent.
J. Nový
"nervozita spotřebitelů v souvislosti s odchodem Británie z EU a obchodními spory
.
Prosím vás, kolik znáte spotřebitelů ve svém okolí, kteří jsou nervózní z odchodu Británie z EU?
Samozřejmě kromě Harašíma a Denemarka, to je snad jasné, že? :-)))
J. Moravec 996
GB porad jeste patri do EU a pokles prodeje byl v GB zpusoben Brexitem. Skoda ze redaktor vynechal prodeje v GB.
P. Beňo
Se nedivím, čekám na auto už 10 měsíců a furt v nedohlednu...prý nějaké emise ;-) ....tak co se diví , když to tak EU chce...
J. Moravec 996
Mel byste vedet, ze WLTP je celosvetovy standard a auta se podle toho musi homologovat i v EU. Ale kopejte, nic jineho neumite.
V. Kotas
Tyď to " sekaj jak Baťa cvičky " a kdyby to byly alespoň z většiny auta. Ale ty plechovky s tříhrnkovými přeturbovanými motorky, přeplácané elektronikou, navíc v přemrštěných cenách ( se životností max. 5let ). Tak ať se nediví.
Takže v nadpisu je, že přišpěl Brexit a pomalý ekonomický růst. V článku se dozvíme, že prodej klesl daleko více ve Španělsku a než v UK. A nakonec je zméněno, že prodeje klesají od zavedení nové metodiky měření emisí.
Ale titulek Prodej aut klesá od zavedení nové metodiky měření emisí je asi příliš proti bruselský.
J. Nový
Za všechno špatné může Putin!
A když ne Putin, tak Trump!
A když ne Trump, tak Brexit!
Přes to vlak nejede!