Diskuze
Reklama urážela tisíce mužů ve stylu Metoo. Firma Gillette přišla o miliardy dolarů
Děkujeme za pochopení.
Reklamy mám u zádele, zboží si vybírám podle toho, co mi vyhovuje. K tomu nepotřebuji žádné reklamy, protože mám vlastní rozum. Jen pitomci se řídí tím, co jim kde nabulíkují v reklamách. A to, jak se zde předvádějí někteří diskutující, že Gillette už nikdy, je poměrně jasný důkaz blbosti konzumentů reklam.
Dobře jim tak, progresivistickým zmetkům. Jako majitel solečnosti bych zodpovědné osoby na hodinu vyhodil.
F. Grimes
Taky jsem si od té reklamy nic Gillette nekoupil. Tak to holt vypadá když najmou feministickou aktivistku aby natočila reklamu pro muže. Jen si představte jaký by byl poprask kdyby muž natočil reklamu na produkt pro ženy, a řekl že jsou všechny hloupé, neschopné, a zlé.
Akorát že jsem si o tom četl v té době víc článků, a všude hlásili že žádný bojkot na ně nemá vliv a že prodávají stejné množství zboží jak před reklamou. Pak jsem četl o tom že na YouTube mazali negativní komentáře, ale bylo jich tolik že nestačili. Tak asi lhali.
Jejich hlavní konkurent v USA, Dollar Shave Club, zase na to udělal reklamu že mužskost oslavuje, a že zve zákazníky Gillette aby k nim přešli. Ti na této chybě museli vydělat pěkný balík.
Ve firmě prostě nevědí, že toxická maskulinita a toxická feminita je právě to, co dělá chlapa chlapem a ženskou ženou. A že to je právě to, proč se hledají. Teda až na ten lgbtqiapk...... zvěřinec.
Já jsem je používal a od té reklamy jsem s nimi skončil. A jsem rád, že nás bylo hodně a že tak můžeme něco dokázat.
Holte se čím chcete, je to jen vaše volba. Osobně používám Gillette Fusion a jsem spokojený.
P. Kubáč
Procter a Gamble psal, že za ztrátu 14% hodnoty firmy prý mohou změny kursů měn a "fluktuace na trzích", ale věřte tomu když Internet je plný vyhlášení chlapů, že se raději budou holit střepem z rozbité flašky než dát těm hajzlíkům byť cent.
Upoutali pozornost - ve stylu židovské anekdoty "bankrot je taky kšeft"
Osobně se firmě Gillette vyhýbám jak mohu - už mnoho let. Ne kvůli mee too, ale kvůli vysokým cenám za pouhý průměr.
Reklama má jediný účel - aby se o ní a tedy o značce mluvilo. Zkuste na marketéra vytáhnout nějakou etiku - bude na vás koukat jako na Marťana. Takže: patrně to svůj účel splnilo. Asi jako "příště už tady nebudete" a podobné perly. Já bych tedy slíbil, že si od Gillette nic nekoupím, ale byl by slib nanicovatý, neboť si od nich nic nekupuji už pětapadesát let...
D. Štern
Ale tak co čekat od stranickýho tisku ANOfertu, kvalitní novinařinu určitě ne.
D. Štern
Navíc v Lidovkách zřejmě ani nerozumějí základním ekonomickým pojmům. Snížení hodnoty firmy není ztráta a neznamená to že přišli o 8 miliard.
D. Štern
Původce dezinformace se za to omluvil, že překroutil fakta a Lidovky dál šíří původní pokroucenou a vyvrácenou dezinformaci. Nějakou omluvu od Lidovek asi čekat nemůžeme. Původní zpráva, co Lidovky převzali (The Washington Examiner, něco jako americký Blesk)
CORRECTION: The Washington Examiner has updated this story to remove the suggestion that Gillette lost $8 billion due to its #MeToo-inspired advertising campaign. We regret that this article did not adhere to the Washington Examiner 's normal standards and procedures.
Gillette was acquired by Proctor & Gamble in 2005 for $57 billion. In devaluing it by $8 billion, the parent company blamed currency fluctuations, new competitors, and new social norms that have led to men shaving less often. There is no evidence that the "best a man can get" ads pushing back against sexism and bullying contributed to the $8 billion figure.