Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Rusové zprovoznili zbrusu novou železnici, která se vyhýbá Ukrajině

Rusko uvedlo na jihu evropské části země do provozu novou železniční trať, obcházející ukrajinské území, na rozdíl od dosavadní trati ze sovětské éry. Ministr obrany Sergej Šojgu zároveň vyznamenal vojenskou jednotku, která se na stavbě dvoukolejné a elektrifikované trati podílela.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

9. 8. 2017 10:59

délku trati všichni novináři papouškují, realita je poněkud skromnější...stačí si to změřit na mapě...:o)

0 0
možnosti
VN

9. 8. 2017 11:03

Oni započetli každou kolej zvlášť - trať je dvoukolejná, měří 137 km, a protože neumějí ani sčítat, je z toho rázem 277 km...

Ruské servery to mají správně.

0 0
možnosti
LM

8. 8. 2017 15:35

>700 kusy techniky<

350 lopat a 350 krumpacu / rudi vohnouti maji co oslavovat

0 0
možnosti
PT

P. Toman

8. 8. 2017 15:55

A maxík se u toho svého komentáře fyzicky i duševně ukojil... :-D

0 0
možnosti
VG

8. 8. 2017 14:22

Celkem rychlé. Zřejmě po trati nežijí křečci či motýli jak u nás.

0 0
možnosti

8. 8. 2017 13:47

Jako cvičení super:-) Ovšem ekonomicky to moc smyslu nedává, když RF stejně východ Maloruska ovládá...:-) Ale co, zdroje evidentně jsou:-))

0 0
možnosti
VN

8. 8. 2017 13:53

Náklady se mají vrátit za 4-5 let.

To není špatné.

0 0
možnosti
AR

8. 8. 2017 13:42

Poslat naši chrabrou armádu stavět železniční koridor, tak jich jen první den dorazí polovina, protože zbytek techniky bude mít poruchu nebo popadá z návěsů. Druhý den nedorazí nikdo, protože vojáci přece mají svá práva a mise si vybírají.

0 0
možnosti
MJ

M. Jech

8. 8. 2017 14:22

A proč posílat armádu něco stavět? Jsme snad v Rusku?

0 0
možnosti
GM

G. Mýtič

8. 8. 2017 13:23

Ona je otázka, proč by ruská železnice měla vést zrovna přes Ukrajinu :). Předpokládám, že ukrajinci taky nebudou stavět svoje tratě v Rusku.

0 0
možnosti

8. 8. 2017 13:29

Ukrajinci už nepostaví nikdy nic, jsou rádi, když do Kyjeva pošlou říční loď s melouny a slaví to tak, jakoby přistáli na Měsíci:-)))

0 0
možnosti

8. 8. 2017 13:00

Skvělá práce. I bez EU dotací to jde, dokonce mnohem lépe a rychleji:-))

0 0
možnosti
GM

G. Mýtič

8. 8. 2017 13:25

Zato ty si bez dotací EU ani neutřeš pdel, že, IQ79 ;)?

0 0
možnosti
KJ

K. Jež 888

8. 8. 2017 12:52

Tak vrchní vúdce, otrokář reklamě onanuje na Sibiři a otroci dostali řád. Tak je třeba využívat vojáky v době míru.

0 0
možnosti
RG

8. 8. 2017 12:48

Jakou Žuravku má autor na mysli? Jedna taková obec je cca 100km SSZ od Millerova a druhá cca 130km VJV od Millerova? Obě Žuravky jsou moc blízko na to, aby trať mezi městy měla 277km. Předpokládám, že jde o tu první, původní trať vedla skrz výběžek ukrajinského území

0 0
možnosti
AA

A. Alda

8. 8. 2017 12:44

Je správné, aby vnitrostátní železniční doprava a přeprava probíhala jen na vlastních tratích na vlastním území. Jen výjmečně z geologických důvodů je možno akceptovat výjimky, ale není to nikdy dobré a bezpečné.

U nás bychom také měli zrušit závislost na Glucholazích a postavit se železniční spojku vlastní.

0 0
možnosti
PH

P. Harabaska

8. 8. 2017 12:51

Ano, jen na vlastních tratích na vlastním území. Vzpomeňme na rychlíky mezi Děčínem a Libercem kdysi provozované přes Žitavu a pár těch kilometrů přes polské území do Hrádku n/N, které nikdo neudržoval a s nimiž měly ČSD při arogantním postoji polské dráhy neustále jen potíže.

0 0
možnosti