24. srpna 2010 14:34 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Sázková kancelář Fortuna se stěhuje do sportbarů a nákupních center

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 1Diskuse
Fortuna | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Fortuna | foto: Lidové noviny

PRAHA Síť poboček sázkové kanceláře Fortuna se během pěti let razantně změní. Tradiční prodejní místa v centrech měst mají zčásti nahradit pobočky v nákupních centrech a také prodejní místa ve sportovních barech a dalších podnicích, kam lidé chodí sledovat sportovní zápasy.

„Musíme jít přímo za lidmi. Uvedu příklad z Plzně, odkud pocházím. Dříve se nejvíc lidí pohybovalo na náměstí. Nyní se náměstí téměř vyprázdnilo, největší koncentrace lidí je nyní v obchodních centrech,“ řekl generální ředitel skupiny Fortuna Entertainment Group Jiří Bunda.

Fortuna má nyní v Česku okolo 600 prodejních míst. „Jen letos jsme uzavřeli téměř sto nových smluv o vzniku partnerských poboček. Také jsme představili vylepšenou platformu pro live sázení, kde si lidé v průběhu fotbalového zápasu mohou vsadit třeba na to, kdo další dostane žlutou kartu,“ zmínil šéf Fortuny.

Tradičním formám sázení navíc konkuruje zákaznicky pohodlnější sázení po internetu. K přesunu dochází i v rámci samotné Fortuny. Hrubé výhry, tedy rozdíl mezi přijatými sázkami a vyplacenými výhrami, v pvním pololetí u českých poboček Fortuny vzrostl o šest procent. Jenže v případě online sázek se hrubé výhry meziročně zvýšily o 55 procent, u tradičních forem sázení naopak o šest procent klesly.

Další podrobnosti čtěte ve středečním vydání deníku

  • 1Diskuse