Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Reklamy s tlustým bankéřem neměly být konfrontační, tvrdí šéf Air Bank

Podle šéfa Air Bank Michala Strculy ovlivní do budoucna chování bank mnohem více jiné faktory než působení technologických firem, které teď mohou nově „fušovat“ do finančního byznysu: především regulace a změna chování konkurence.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M. Pokorný

13. 2. 2018 21:57

„A co se týká vysílané reklamy: u Rady pro reklamu si v loňském roce jeden klient stěžoval, že jde o klamavou reklamu.“

Jak Air banka obhajuje zrušení tzv.TOP3 garance slibované „napořád“? Jde o perly reklamštiny, jakoby to říkal někdo ze zlé .ční banky, od které se chtějí odlišit:

* Zde je namístě uvést, že slovo „napořád“ nelze vnímat formalisticky a absolutně ...

* Naše „napořád“ bylo v předmětné reklamě použito ve smyslu „na neurčito“, bez časového limitu.

http://airbankmuzetejimitradi.blogspot.cz/2017/05/5-rada-pro-reklamu-vysledky.html

0 0
možnosti

J. Nový

13. 2. 2018 9:36

"ir Bank ukončila koncem roku spolupráci s agenturou Ogilvy, která pro vás dělala populární kampaň s tlustým bankéřem, která vás dostala do podvědomí lidí.

.

Škoda, tyto reklamy patřili k mým, několika málo, oblíbeným.

0 0
možnosti