Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Šéfredaktorem Týdne bude Plesl, Köppl je ředitelem redakcí

Média

  7:00
PRAHA - Novým šéfredaktorem časopisu Týden a on-line deníku týden.cz bude dosavadní zástupce šéfredaktora Jaroslav Plesl. Nahradí Františka Nachtigalla, který dál zůstává v představenstvu vydavatelství Empresa Media a bude se podílet na řízení a nových rozvojových projektech. Novou pozicí ve vydavatelství bude místo ředitele všech redakcí, na které byl jmenován Daniel Köppl, dosavadní šéfredaktor týdeníku Marketing Sales Media.
Časopis Týden (ilustrační foto)

Časopis Týden (ilustrační foto) foto:  Jan Zatorsky, Lidové noviny

"Je mi velkou ctí, že dostávám příležitost ujmout se vedení časopisu Týden, kde jsem se před dvaceti lety učil novinářskému řemeslu. Při vědomí obrovské odpovědnosti chci v Týdnu rozvíjet moderní a dravou zpravodajskou žurnalistiku, která bude čtenářům spolehlivým vodítkem v dramatickém období politických, ekonomických a společenských změn," uvedl Plesl v tiskové zprávě. Plesl bude rovněž odpovědný za obsahovou dodávku zpravodajství pro TV Barrandov.

Časopis Týden

Časopis Týden patří k nejčtenějším celostátní zpravodajským týdeníkům. Podle aktuálních údajů Media Projektu jej loni četlo v průměru 171.000 lidí. Nejčtenějším titulem je Reflex s 314.000 čtenářů, týdeník Respekt měl srovnatelných 167.000 čtenářů. Průměrný prodaný náklad Týdne v loňském roce podle ABC ČR činil 39.510 kusů.

Vydavatelství Empresa Media nově vytvořilo pozici ředitele redakcí, podobně jako například v loňském roce vydavatelství Economia. "Rád bych využil velké výhody tohoto mediálního domu, která spočívá v kombinaci tištěných médií, televize a on-linu a dokázal, že propojování více mediálních typů není pouze teorie, ale naopak realita vybudovaná na zvýšeném výkonu těchto médií," uvedl Köppl, který do vydavatelství přišel v loňském roce.

 Předtím od roku 2000 pracoval v Economii, kde měl v závěru svého působení na starosti 19 odborných titulů, včetně dlouholetého vedení týdeníku Marketing&Media, který zakládal. Köppl dál povede i titul Marketing Sales Media.

Plesl přišel do časopisu Týden v roce 2013 z týdeníku Reflex, kde pracoval na pozici zástupce šéfredaktora. Předtím působil dva roky jako ekonomický reportér v Hospodářských novinách a sedm let byl zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kam v roce 2001 přišel z týdeníku Euro. Svou časopiseckou kariéru přitom zahájil v roce 1995 právě v Týdnu.

Vydavatelství Empresa Media majitele Jaromíra Soukupa zahrnuje tištěné tituly: časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis Marketing Sales Media, dále pak elektronický deník tyden.cz, a pod vydavatelství patří také TV Barrandov a produkční společnost Real TV.

Autoři: ,

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!