Škoda zatím prozradila pouze pár detailů o vzhledu nového vozu. Mřížka chladiče a přední světlomety mají tvořit jednotnou linii. „Robustní design zvýrazňují také plastové designové elementy v oblasti prahů, přecházející v lemy blatníků. Dávají tak vyniknout designu kol. Zadní skupinové svítilny se pyšní typickým krystalickým designem,“ uvedla firma v tiskové zprávě.
Na čínském trhu představuje podíl SUV na celkovém prodeji značky Škoda v letošním prvním čtvrtletí více než 30 procent. Čína je největším trhem značky, který přispívá více než čtvrtinou k celosvětovému počtu vozidel dodaných zákazníkům. V loňském roce zvýšila Škoda počet dodávek vozidel v Číně o 2,5 procenta na 325 tisíc kusů. Rok 2017 je také nejúspěšnějším rokem v historii značky Škoda na čínském trhu od jejího opětovného vstupu v roce 2007.
Škoda loni dodala celosvětově 1,2 milionu vozů. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Zaměstnává celosvětově více než 35 tisíc pracovníků a je aktivní na více než 100 trzích.