Proti Škodě, která je jedničkou na tuzemském trhu, se marketing Hyundai vymezuje delší dobu. Uvedl to server iDnes.cz.
Škoda nyní přešla do protiútoku. "Na základě informace, že již nyní vystavujete v prostorách dealerství kvalitní úspěšné české vozy Škoda, bychom s vámi rádi uzavřeli oboustranně výhodnou smlouvu," citoval server dopis, který mladoboleslavská firma ve čtvrtek poslala dealerům Hyundai, kteří se zapojili do akce generálního zastoupení značky.
Smlouva o smlouvě budoucí
Mladoboleslavská automobilka dealerům nabídla spolupráci při propagaci a prodeji vozů Škoda. Podrobnosti chce specifikovat při následných jednáních. K dopisu připojila i smlouvu o smlouvě budoucí.
Tiskový mluvčí českého zastoupení Hyundai Miloš Adámek serveru řekl, že nebude nový krok Škody nijak komentovat. Škoda má v Česku 268 dealerů, Hyundai má 69 prodejních míst.