Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Škoda po 25 letech pohlcuje svoji matku VW. A nemá cejch, říká německý expert

Když před 25 lety vstoupil německý koncern Volkswagen do mladoboleslavské automobilky Škoda, nikdo netušil, jakého úspěchu česká značka během několika málo let dosáhne. Automobily z bývalého východního bloku byly tehdy považovány za nespolehlivé „rezavé šunky“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

15. 4. 2016 23:31

Kdyby Skoda vozy byly uvedeny na trh v USA, v mem pripade v Kalifornii, okamzite bych se na ne sel podivat. Uvedte je brzy - velmi brzy budu potrebovat nove auto!

0 0
možnosti

V. Komárek

16. 4. 2016 7:59

Do USA se Škodovky nedostanou. Tam Škodovku nikdo nezná i když je myslím druhou a nebo třetí nejstarší automobilovou značkou světa , nebyl by tedy o ni ani zájem. Tam uspěje jen už zavedena značka i když s pofiderní kvalitou. Tak nějak to říkal Kulhánek kdysi šéf Škody!!! VW o tom prý uvažovalo.

0 0
možnosti

S. Hammer

13. 4. 2016 18:42

K této privatizaci: pamatujete si, jak hned po revoluci začali přebarvení komanči řvát, že se český majetek nesmí hlavně, pro boha živého, dát do rukou zahraničnímu kapitálu, aby ho nevyvezl ven, nerozkradl atd? A my jsme tleskali, ano, tak to je ono!!!!

Taky se ten majetek nikomu, kdo by s ním slušně hospodařil nedal a rozkradli si ho bolšáni sami mezi sebou. To bylo jediné, co kromě VUMLu uměli.

Už zase vidím, jak tu některý chytrolín začne psát, že tehdy byl proti tomu, hahaha! :D

0 0
možnosti

J. Novák 567

16. 4. 2016 5:10

Nepamatuji. A že pamatuji poměrně dost... Kdo že to tedy řval tak, jak tady vykládáte?

0 0
možnosti

13. 4. 2016 8:38

Tahle privatizace se, i přes značný odpor Klause, opravdu povedla.

0 0
možnosti

V. Komárek

12. 4. 2016 21:22

Proto taky kupuji jen škodovky!!!

0 0
možnosti

13. 4. 2016 8:06

Jsem chtěl opět Fabii, ale Opel Corsa Active byl cenově značně výhodnější a v naprosto plné výbavě. Fabia neměla ani náhradní dojezdové kolo a Opel plně funkční náhradní kolo a krom moderní vybavenosti i sady žárovek, lékárničku, nosiče na střechu a bonus zimní pneu. O výhodné smlouvě oproti Fabii ani nemluvě.

Jistě to byl tah na doprodej skladů Opel, ale nová Fabie zdaleka vzhledově i funkčně nedosahovala na úroveň Opel Corsa Active.Takže Škodovka určitě ne za každou cenu! ;-))

0 0
možnosti

12. 4. 2016 16:03

Však se nás na západě taky hezky báli - když jsme vstupovali do EU tak jsme měli zaražené vycházky ( = pracovat u nich. blbců blbejm ) A taky se nesmí zapomínat, že ČSR - Protektorát měl ve válce daleko větší příděly potravin než samotné Německo, protože se u nás vyráběly zbraně ( SUPER ŠPIČKOVÉ ) a to v rozsahu 16 až 22% pro německou armádu, letectvo i námořnictvo - dá se to dohledat. Že se to po válce nepodařilo využít na to se zeptejte komunistů - jak to tady zvorali - blbci blbí. A teď to dorážejí magoři socialističtí z Jelit EU. A muslimové to nevytrhnou. Můj tchán říkával : jedno s druhým a tak dále, rozumíš tomu !

0 0
možnosti

12. 4. 2016 16:39

Aspon se vam slovansky zvedlo sebevomi, ale realita je jina! :)

>protože se u nás vyráběly zbraně ( SUPER ŠPIČKOVÉ )<

Nemecko bylo masivne bombardovane, tak se vyroba prenasela do protektoratu, ale to neznamena, ze ty super mega spickove zbrane, maji neco spolecneho s ceskyma hlavama.

0 0
možnosti

Goeg

12. 4. 2016 15:53

Totalne nesmyslny nadpis zcela vytrzeny z kontextu. Chapu, ze se nam to v Cesku hezky cte, ale skutecnost je takova, ze Skoda je 100% ve vlastnictvi VW, 22 let ma nemecky management s vyjimkou prvnich asi 10 let, kdy tam byl cesky reditel, ale pouze naoko, protoze zbytek byl nemecky. Nemecke vedeni, nemecky kapital, nemecke technologie, ceska pracovni sila. VW vyrobil 10 milionu aut, z toho Skoda jeden. A Skoda VW pohlcuje? Hloupozt.

0 0
možnosti

12. 4. 2016 16:41

Ano, presne tak a dobre se to cte! :)

0 0
možnosti

12. 4. 2016 12:44

Se žabožrouty by to byla katastrofa. I když Dacia si vede solidně, ale až po 20 letech.

Jinak co dokázali Amíci v Tatře ?

0 0
možnosti

12. 4. 2016 16:49

>I když Dacia si vede solidně<

To je zbozi, jako na vietnamske trznici. Podivejte se na ceny v Nemecku, za tri platy nove auto, za tri roky kram, ktery nikdo nechce!

http://www.dacia.de/

0 0
možnosti

D. Magnusek

12. 4. 2016 12:22

Kdyby tenkrát tady nebylo duo kazisvětů Klaus - Tříska, tak jsme mohli být dneska jinde. Za Rakouska jsme byli nejvyspělejší částí monarchie a na konci komunismu jsme měli spolu s NDR o dost vyšší životní úroveň než sousední Polsko a Maďarsko. O balkánských zemích ani nemluvím. Byl jsem v těch zemích osobně, tak vím, o čem mluvím. A dneska, když ty země projedete, tak nás skoro dohnali. Přitom startovací čáru jsem měli lepší. Je to smutné. Zkazil to Klaus, Tříska, Kočárník a další. Nikdy se neměli dostat k moci. Kdokoli jiný by byl lepší.

0 0
možnosti

Z. Mikulášek

12. 4. 2016 12:28

To máte pravdu, měli to zkusit ještě jednou s těmi komouši, oni by se určitě polepšili ;-)

0 0
možnosti

Z. Mikulášek

12. 4. 2016 12:21

Já tedy pamatuji hodně, ale na antipatie vůči Německu/WV si tedy nevzpomínám, protože WV byl v našich zemích vnímán v té době jako naprostá špička. Problémy mohl způsobit možná Havel svým bratříčkováním se sudeťáky, ale pochybuji, že by to mělo nějaký zásadní vliv při rozhodování zda WV ano nebo ne ;-)

0 0
možnosti

12. 4. 2016 16:57

>Já tedy pamatuji hodně<

Tak si budete take pamatovat na ruznych namestich ty proroky; dozeneme za 5 let Rakousko a do 7 let Nemecko.

Ti jeste odvaznejsi tvrdili; za 3 a 5 let :)

0 0
možnosti

V. Komárek

12. 4. 2016 11:44

To je ta Pithartova zásluha???

Tehdejší český premiér Petr Pithart v jednom z rozhovorů s DPA řekl, že výběr Volkswagenu byl vzhledem k antipatiím vůči Německu riskantním krokem, který označil za „politickou sebevraždu“.

Je evidentní, že tomu nebyl nakloněn. Asi ho přehlasovali aby držel pysk!!!

0 0
možnosti

12. 4. 2016 11:51

Pithart to prosadil ty trubkoblbe.....

0 0
možnosti