Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Jak vypadá nová Scala? Škoda představila auto, které má konkurovat Golfu

Automobilka Škoda představila v Tel Avivu svůj nový model Scala. Na první pohled je jen další škodovka, očekávaný nástupce typu Rapid. Jenže detailnější pohled odhalí, že je to auto, které vlastně otevírá novou kapitolu v existenci značky. I proto je Scala velmi důležitá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

10. 1. 2019 19:39

Mě se ta scala vůbec nelíbí. Čekal jsem nějakou bombu, ale škodovka opět zklamala. Žádná velká změna v designu se nekonala a ty motorizace jsou opravdu směšné. Zkrátka mě to auto vůbec nezaujalo a nechtěl bych ho ani za polovinu ceny!!

0 0
možnosti
AL

7. 12. 2018 15:18

Motor o ničem v základu, výbava to samé. Až se ty ceny sečtou aby to auto trochu jelo a bylo vybavené, tak si rovnou jděte vybrat k zakoupení Scaly všechny úspory navíc co máte. Kde na takové auto má normálně pracující člověk vzít?

0 0
možnosti
JH

7. 12. 2018 8:23

Akorát pani redaktoři nepochopoli že Scala je síce auto třídy Golf ale má mířit primárně vůči vozům jako je Kia Ceed, Ford Focus,Renault Mégane či Peugeot 308.

Uplně logicky je trochu jiná než Golf aby mu v rámci třídy konkurovala co nejméně.

0 0
možnosti
MF

7. 12. 2018 8:08

Pěkný trapas, podivní strejcové v sežvejkaných sakách a rozhalených košilích plácají děsivé nesmysly. To je úroveň JRD Myjava z východního Slovenska v sedmdesátých letech. Ale aspoň je zábava!

0 0
možnosti
RH

R. H

7. 12. 2018 6:00

Při vší úctě - myslí si snad někdo, že soudruzi z NDR dovolí aby ta Scala přejela Golf? Ani omylem, nejde jen o velikost, ale především o technologie a ty nej budou mít Němci vždy nejdříve pro sebe. Tak je to vždy, kabát je bližší košile. Nakonec je to vidět i s tím Passatem- přepřahá se na elektriku a závody se přestavují u nich, né u nás

0 0
možnosti
KB

7. 12. 2018 6:42

Při vší úctě, soudruhu, už nejsme v RVHP a nikdo nám nediktuje, co smíme. Mimo to, Němci nás táhnou dopředu jako traktor chromé koně, takže můžeme být rádi sakra za to, kde Škoda dnes je, jaká je to super značka a co pod koncernem VW dosáhla.

Ať si Němci do Golfů dávají třeba nafukovací panny, Škoda není Golf.

0 0
možnosti
KJ

7. 12. 2018 0:59

90 % aut má jednoho pasažéra. Chybí tu dvoumístná autíčka s úzkými koly a velmi nízkou spotřebou, kdy by spalovací motůrek byl doplněn LIPOLkou na kterou by mělo to utíčko dojezd cca 70 Km. Případně by mohlo být i doplněno o třetí nouzové sedadlo. Jenže to by se mě musel někdo zeptat. A tak tu lítají koráby s jkedním člověkem a já se za nimi dusím naftou ve své Dacii na LPG. ::))))

0 0
možnosti
AN

6. 12. 2018 20:03

Konkurovat Golfu podvozkem Pola je tradiční marketingový trik Škody. Komu tedy konkuruje Octavia?

0 0
možnosti
FF

6. 12. 2018 20:32

Golf Octavii nemůže konkurovat. Octavia je mnohem větší. I ta scala bude od Golfu o dost větší. Octavii chtějí ještě posunout výše a přiblížit ji k Superbu..

0 0
možnosti
VHK

V. Kotas

6. 12. 2018 19:58

A nejlepší na tom je ten dotykovej displej mimo zorné pole řidiče, přes který se ovládá téměř všechno v autě. Kam se hrabe mobil u ucha, pro bezpečnost provozu !

0 0
možnosti
ST

S. Trolljegeren

7. 12. 2018 7:44

Kdy jste naposledy jel v moderním automobilu?

Tím nemyslím Žiguli co měl mlhovky...?

:.

Naprostá většina potřebných nastavení a informací se odehrává prostřednictvím ovládání na volantu a menu je zdvojeno na palubní desce u budíků. Zorné pole nehraje roli. Takto to mají řešeno koncernová auta už od předminulé generace.

:-)

0 0
možnosti