Plně pojízdný prototyp je vybavený bateriemi o kapacitě 26,5 kw/h a hmotnosti 315 kg. Jedno nabití vozu z běžné sítě trvá osm hodin, ze sítě 400 voltů pak čtyři hodiny. Vůz má maximální výkon 85 kw, dokáže vyvinout rychlost 135 kilometrů za hodinu a z nuly na 100 km/h ychlí za 12 vteřin.
Čtěte také |
Škoda Auto podle mluvčího firmy Evžena Krauskopfa sáhla po Octavii Combi, protože tento vůz je svou modulární konstrukcí ideálně vhodný pro montáže baterie, elektronické řídící jednotky a elektromotoru.
"Na základě výsledků testování plánujeme sériovou výrobu prvního elektromobilu Škoda v horizontu tří až čtyř let. S elektromobilem ale přijdeme až tehdy, až bude po všech stránkách zralý," uvedl s tím, že není jasné, zda půjde o Octavii nebo jiný model automobilky.
Mladoboleslavská značka na pařížském autosalonu prezentuje především své zaměření na ekologii. Vedle prototypu elektromobilu uvede ve světové premiéře modely Yeti a Superb vybavené ekologickými motory GreenLine, které se vyznačují nízkou spotřebou a emisemi.