Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Škoda Scala se prodává teprve dva týdny, už je ale úspěšnější než Rapid. Má se stát trojkou trhu

Vystřídat Rapid na pozici třetího nejprodávanějšího modelu Škody v Česku. Takové jsou ambice nové Škody Scala, která se oficiálně začala prodávat teprve před dvěma týdny. Už teď ale automobilka hlásí velký zájem zákazníků. Do konce roku počítá s prodejem až deseti tisíc vozů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

15. 5. 2019 15:18

Další předražený český střep!

0 0
možnosti

12. 5. 2019 21:38

Prohlížel jsem si Scalu na showroomu v modré barvě, se světlým interiérem, v základní ceně cca 350000 a moc se mi to autíčko líbilo. Zpracování interiéru, zajímavý design ve stylu new edge a hezká modrá metalíza. Samozřejmě infotaiment, výhled z vozu a pohodlí ve předu i vzadu (podotýkám, jsem prcek). Mě se to auto líbí.

0 0
možnosti

12. 5. 2019 15:35

Za stejné peníze je větší a lépe vybavená Kia.

0 0
možnosti

12. 5. 2019 15:49

Copak KIA, ale i daleko lepší Corolla.

0 0
možnosti

12. 5. 2019 14:56

Skudovku nikdy. Jednicka na trhu, maji svoje jisty, tak se k zakaznikum chovaji jak hovada. Servis tragedie, bez pravnika tam ani nelezte.

0 0
možnosti

J. Jurax

12. 5. 2019 16:28

Navštěvuji autorizovaný servis a zároveň prodejce Škoda v našem městečku druhdy okresním s první i druhou oktávkou už přes deset let a jsem naprosto spokojen. Servis dokonalý, právníka netřeba.

0 0
možnosti

V. Kotas

12. 5. 2019 12:54

V provedení s třetinovou/poloviční elektronikou a o to silnějšími drátky, motorem 1,5benzín, 1,6nafta, bych to možná bral. Ale stejně je to předražený.

0 0
možnosti

12. 5. 2019 13:40

No ale levnější už pak je jen Dacia . Zbytek je ve srovnatelné výbavě dražší a nebo jen mírně levnější.

0 0
možnosti

12. 5. 2019 12:27

Kdyby do toho auta dala Škodovka aspoň čtyřválcový 1,5l TGI motor (tj. na benzin + CNG) jako má třeba Seat Leon nebo VW Golf místo 1l tříválce TGI jako má Seat Ibiza a VW Polo, tak by se o Scale dalo uvažovat. Takto to je v ekologické variantě prdítko :-(

0 0
možnosti

12. 5. 2019 12:40

Přístup Škodovky k CNG vůbec nerozumím. Octavii III mají v CNG jen v takové konfiguraci, že je skoro za 600 tis. (bez paketů a příplatků). Ve Scale to zase zabijí tím, že motor bude mít výkon 66 kW, což je na takovéto auto celkem málo.

V CitiGO je zase za příplatek zhruba 80 tisíc, takže u takového auta výrazně navyšuje cenu.

A přitom u Octavie pohon na CNG skoro splňuje požadavek EU platný od roku 2021 (95 g CO2 na 100 km), CitiGO je výrazně pod a Scala pravděpodobně bude také pod limitem.

0 0
možnosti

12. 5. 2019 12:09

99,90% diskutérů nemá řidičák , ani auto zbytečná diskuze. Já mám řidičák český, německý a ontarijský, nejel jsem přes 2 000 000 km , auta mám dvě a Scala je krásné auto . Cena odpovídá.

0 0
možnosti

12. 5. 2019 12:09

Oprava :najel

0 0
možnosti

J. Novák 768

12. 5. 2019 11:57

Nejsem cílovka pro podobná autíčka, ale zvenku se mi to celkem líbí (zevnitř moc ne).

0 0
možnosti

12. 5. 2019 12:07

hlavní podstata prodeje aut je,že to všechny automobilky a prodejci mají dnes všechno spočítané do detailu.Takže autíčka nashledanou...:-))

0 0
možnosti

12. 5. 2019 11:09

no já bych do toho rozhodně neinvestoval...auto za půl milionu,většinou si to lidi vemou na leasing pak to zboří nebo někdo jim....Jedna taková perlička,už když jsem si v r. 2008 naposled koupil auto a platil ho hotově (nové) tak ten technik nebo prodejní manažer na mne koukal jako zjara a skoro mi ho nechtěl prodat,když jsem mu řekl,že žádnej leasing nechci.Bud hotově nebo nic.Šmejd...vypadal jako by spolknul pravítko.:-))

0 0
možnosti

J. Kotala

12. 5. 2019 10:52

Zlatý Žigulík měl odpich, rychlost, žádné poruchy, když jste o něj pečoval a dělal údržbu.

0 0
možnosti

12. 5. 2019 12:03

než to lidičky splatí a bude jejich... cca 10let,nalítají v tom pár set tisíc km(když to dobře dopadne) bude to zralé na bazar.Tomu říkám obchod.:-))))))

0 0
možnosti