„I když jsme podali nejlepší nabídku a v tendru jsme byli vyhodnoceni jako vítěz, polská strana se jej rozhodla zrušit,“ sdělil ředitel dceřiné firmy Škody Transportation v Polsku Wojciech Grzonka.
Podle dřívějších informací Hospodářských novin by Varšavu 213 tramvají od Škody přišlo na 16,6 miliard korun, což je více než celkové loňské tržby Škody Transportation. Deník uvedl, že město tendr zrušilo, protože by na tramvaje nemělo peníze.
Před prodejem Číňanům: dva klíčoví vlastníci plzeňské Škody převedli podíly |
Podle plzeňské firmy existuje šance na obnovení výběrového řízení, protože se někteří další účastníci tendru odvolali.
„Jsme připraveni s magistrátem a dopravním podnikem jednat o vylepšení naší cenové nabídky, a to tak, aby Varšava mohla vyčerpat dotace z EU a obdržet tramvaje v rámci této dotační perspektivy,“ doplnil Wojciech Grzonka.
Škoda Transportation podle něj v minulých letech dodala v Polsku zhruba 50 tramvají do Vratislavi a dlouhodobě spolupracuje s polskými firmami na dodávkách trolejbusů a elektrobusů.
JAK SE DAŘILO ŠKODĚ:
|