„Rozsáhlou modernizací a novou nabídkou dvou designových variant vysíláme signál, že v tomto silně rostoucím segmentu chceme i nadále posilovat,“ uvedl v tiskové zprávě předseda představenstva Škoda Auto Winfried Vahland.
Změn se dočká řada prvků od kol z lehčí slitiny, po větší výběr motorů a převodovek. Změna proběhla i v interiéru. Motoristé se mohou těšit na nový výběr potahů a dekoračních lišt. Parkování by měla usnadnit parkovací kamera.
S vozem ŠKODA Yeti vstoupila česká automobilka do segmentu kompaktních SUV v roce 2009. Do 30. září 2013 bylo prodáno zhruba 281 100 vozů ŠKODA Yeti. Za rok 2012 dodala Škoda Auto zákazníkům zhruba 87 400 vozů typu Yeti – v porovnání s předchozím rokem to představuje nárůst o 24,3 procent.
Začátkem roku 2014 budou obě varianty modelu ŠKODA Yeti uvedeny na prvních trzích.