6. září 2012 11:00 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Komárkova společnost investuje do luxusního cestování

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 1Diskuse
Karel Komárek. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Karel Komárek. | foto: Lidové noviny

PRAHA Cestovní skupina Fischer, kterou vlastní investiční skupina KKCG, vstupuje na český trh cestovního ruchu s novou značkou Privileq určenou pro nejbohatší klientelu. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

Podle investičního ředitele skupiny KKCG Miloslava Vyhnala by Privileq měla v prvním roce získat zhruba stovku klientů a na tržbách dosáhnout několika desítek milionů korun. "Naše nová značka přináší na český trh novou kategorii individuálního luxusního cestování, v tom je její hlavní úloha a přednost," dodal Vyhnal.

Privileq bude nabízet luxusní cestování pro nejnáročnější. Z exkluzivních dovolených nabídne například pobyt v soukromých stanech uprostřed keňského národního parku, privátní luxus na Seychelách, dobrodružnou plavbu po peruánské Amazonce nebo bydlení v ledovém hotelu ve Švédsku. "Nabídneme dovolenou, která bude od začátku organizována zcela podle přání klienta," uvedla ředitelka Privileq Jarka Smejkalová.

Křišťálová lupa - hlasování 2011

Nová značka nabídne široké rozpětí cen zájezdů. Cena týdenního pobytu v soukromé vile v Toskánsku bude začínat na 100 tisících korunách za týden, pronájem soukromého ostrova na Seychelách na stejnou dobu pak vyjde už na milion korun.

Nová cestovní značka se zaměří hlavně na na skupinu osob, která dosud využívá služeb VIP odděleních cestovních kanceláří. Těm nabídne mimo jiné služby privátních poradců.

ČTK, Lidovky.cz
  • 1Diskuse