Diskuze
Trup nového letounu firmy Boeing se při testu roztrhl. Testovací stroj je už nepoužitelný
Děkujeme za pochopení.
J65a63n 75P61a88l63e56č50e96k
Špatné PR pro vlajkovou loď amerického průmyslu. Laikovi jen těžko posoudit, ale skutečnost, že taková zpráva obletí celý svět se už nedá vymazat.
PS. Když už byla zmínka o Boeingu 737 MAX tak skutečně nikdo do toho nechce sednout, především ovšem piloti a posádky.
P51e20t27r 51Š37r47a97i64e71r
Úžasnej článek a hlavně fotky. Z celé galerie jsou k tématu pouze 2 a ještě bez záběru poškození ...
J40a79r86o36s16l78a86v 17S53u96š85e72ň
To se tak občas stává, když se štří na nesprávných místech, anebo kvůli zisku. To teda chci vidět kdo bude chtít létat v Boeingu po jejich průšvihu se 737MAX a v případě, že budou mít něhaký průšvih na komerčním letu s jejich novou 777čkou
V39l72a36d66i79s77l37a68v 81K11o56l12m53a20n
Dozvím se někde, JAKÉ!!! byly požadované normy? Jaký byl koeficient bezpečnosti?
Pokud by při tlakové zkoušce byla požadovaná norma (například) 300% tlaku v letové hladině 12000m a došlo by k destrukci při 299% tlaku, tak jsem klidný.
Pokud by ale norma byla nastavena na teoretických 105% tlaku v letové hladině 12000m, tak bych létal letadly jiného výrobce, který by měl vyšší koeficient bezpečnosti.
Podstatné informace se čtenář nedozvěděl - jako obvykle.
M78i20l25o81š 63H25á22j67e52k
Části letadla se při zkouškách ničí běžně, namáhají se až k destrukci. Křídlo jsem viděl, trup ne. K destrukci má dojít při stu plus několik málo procent. Pokud by díl vydržel třeba 150%, jednalo by se o chybu výpočtu a neúspěch. Článek se mi zdá diletantsky panikářský.
V66l44a12d38i96m37í45r 97L49i67p56t10o14v49s55k76ý
Presne tak... Písal to diletant... Firma sa mu môže poďakovať... Keby to takto bolo v New York Times, akcie by klesli o pár percent...