Lidovky.cz

Vlezlá reklama masíruje pacienty v čekárnách, nebude před ní úniku

Ekonomika

  9:51
PRAHA - Průměrně tříhodinová čekací doba v nemocnicích je nejen těžkou zkouškou trpělivosti pacientů a jejich blízkých, ale představuje také spoustu nevyužitého reklamního času. Obojí má změnit nový projekt televizního vysílání, který se má postupně šířit do českých nemocnic.
Čekárna (ilustrační foto)

Čekárna (ilustrační foto) foto: Lidové noviny

Z hlediska inzerentů představují desítky obrazovek v každé větší nemocnici především reklamu, kterou nelze na rozdíl od běžného vysílání ani přepnout, ani vypnout. A podle prvních průzkumů toto vysílání v čekárnách skutečně sleduje více než 80 procent všech přítomných lidí.

PLECHY K PRONÁJMU

Až několik tisíc měsíčně si mohou lidé vydělat, když nechají své auto polepit reklamou. Zájem je obrovský, mezi majiteli aut je však tvrdá konkurence. Největší šanci má majitel octavie z Prahy, auta z vesnic naopak zůstávají "na ocet".

"V současné době jsme ve dvou pražských nemocnicích. Rozhodně ale chceme pokrýt většinu českého území v blízkosti velkých aglomerací," uvedl Alexandr Petrželka ze společnosti Onyx Vision, která s projektem přišla.

V plánu je rozmístění téměř tisícovky obrazovek po celé republice. Ty kromě vysílání reklamy umožňují nemocnicím také prezentaci zábavných, informativních nebo i vlastních pořadů.

"Nechceme být čistě reklamní televize, chceme působit hlavně informativně a edukačně. Reklama tvoří asi sedm až 14 procent času a zhruba v tomto rozmezí se chceme držet. Jsme si vědomi toho, že pokud se to změní na čistě reklamní kanál, za deset minut se nebude nikdo dívat," dodal Petrželka.

Další podrobnosti o reklamní masáži v čekárnách a těch kdo na ni vydělávají si přečtěte v dnešním vydání deníku


zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.