Společnost Tank Ono loni navýšila tržby o více než čtvrtinu na 9,8 miliardy korun. Stačila jí k tomu síť 25 čerpacích stanic. Nejrozsáhlejší tuzemský řetězec s pohonnými hmotami Benzina se svými 337 provozovnami loni dosáhl jen na tržby 8,6 miliardy korun.
Za úspěchech Tank Ono stojí agresivní cenová politika. Litr benzinu či nafty prodává často o tři koruny levněji než velké značkové řetězce. Podle oslovených odborníků je takových cen možné dosáhnout i bez daňových machinací.
"Je možné těchto cen dosáhnout, ale jen s velmi malou prodejní marží," uvedl pro LN manažer, který se pohybuje v oboru pohonných hmot a který si nepřál být jmenován.
Díky vysokým prodejům však Tank Ono může přežívat i s marží 2,4 procenta. Značkové řetězce si k velkoobchodní ceně včetně daní přirážejí marži okolo deseti procent. Přesto nebylo hospodaření Tank Ono ztrátové - zisk dosáhl zhruba 25 milionů korun.
VÍCE ČTĚTE VE STŘEDEČNÍCH LN |