Lidovky.cz

KALÁB: Kdy mi začne reklama konečně vykat?

Ekonomika

  17:38
Jdi do toho! Dej si, tyká televizní reklama lidem. Zbytečně. Mladí, na které se obrací, jsou na internetu nebo na ulici a staří jsou konzervativní, tykání je spíš odpuzuje, než přitahuje. Podobně odpuzuje reklama na sekačky, která se člověku přilepí na myš, když hledá míry Pamely Andersonové.
Senioři v lázních - ilustrační foto.

Senioři v lázních - ilustrační foto. foto: Shutterstock

Reklamní tvůrci tvrdí, že jejich reklamy přinášejí vyšší tržby. Nebyly by ale ty tržby dvojnásobné, kdyby se reklama přizpůsobila i starším lidem?

Dnešní senioři nepamatují Hašlera, ale Woodstock. Řada z nich má slušné úspory, chce žít aktivně. Na Západě to pochopili a služby pro seniory jsou trvale rostoucím byznysem.

Třeba i v bydlení, kde senioři už nechtějí denně vybírat popel, žehlit, míchat jíšku a tepovat koberce. Chtějí pohodlí, aby jim zbyly síly na fitka a horské pochody, chtějí si užívat.

JAKÉ JSOU SENIOR PARKY V ČESKU?


Příkladem seniorského bydlení s rozsáhlými službami včetně zdravotních mohou být rezidence společnosti Humanocare v Rakousku, německá síť Kursana provozující na 80 rezidencí a domů pro deset tisíc klientů či švýcarská Tertianum se svými 16 seniorskými rezidencemi.

V Česku se vnímání potřeb – a peněženek – seniorů teprve rodí, s pohodlnými byty pro seniory začíná třeba firma Senior Park. Kdy se z televize ozve nejen Dej si, ale i Dejte si?

zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.