Tesco má v Británii 16 milionů držitelů svých karet Clubcard. Nová služba je v souladu se strategií, v rámci které se společnost snaží, aby její reklamní nabídky co nejlépe zacílily na správnou skupinu spotřebitelů. To již firmě pomohlo v období před vánočními svátky vykázat nejvyšší růst tržeb za tři roky.
Reklamní spoty v televizi by díky propojení s věrnostním programem měly být pro inzerenty velmi lákavé. Budou se totiž moci zaměřit na určitou skupinu spotřebitelů lépe a přesněji, než je tomu u tradiční televizní reklamy.
ČTĚTE TAKÉ: |
"Díky využití Clubcard se můžeme podívat, co od nás zákazníci kupují, jaké věci se jim líb,í a pak se snažit zacílit na ně příslušné inzeráty," uvedl výkonný ředitel Clubcard TV Scott Deutrom.
V nové televizi již vyjádřily zájem o inzerci firmy Kellogg, Johnson & Johnson, Colgate a Danone, napsala agentura Reuters.