Lidovky.cz

Proč ve Škodě náhle skončili čtyři vysocí manažeři prodeje?

Ekonomika

  11:31
MLADÁ BOLESLAV - Čtyři manažeři automobilky Škoda Auto, kteří byli zodpovědní za prodej aut v Česku, skončili na svých pozicích. Firma své personální záležitosti komentovat nechce, konec manažerů ve funkci však potvrdila.

Nové logo automobilky Škoda. foto: Reprofoto

Ve funkci skončil Petr Pečenka odpovědný za prodej škodovek na českém trhu. Své pozice museli opustit i vedoucí prodeje nových vozů Martin Feller, vedoucí zákaznického centra Pavel Hladík a šéf dealerské sítě Pavel Kolář. Informoval o tom deník MF DNES.

"Celkem čtyři manažeři prodejní organizace Škoda Auto Česká republika od 1. 10. 2013 přestali vykonávat své funkce, jejich pracovní poměr se společností Škoda Auto i nadále trvá. V tomto případě jde o čistě personální záležitost a proto prosíme o pochopení, že ji nebudeme dále komentovat," sdělil mluvčí automobilky Jozef Baláž.

V České republice prodeje automobilky v září meziročně stouply o více než 20 procent na 5600 vozů. Automobilka letos představila osm nových nebo přepracovaných modelů. Do roku 2018 chce zvýšit počty dodávek zákazníkům minimálně na 1,5 milionu vozů ročně.

Autoři: ,
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.