Lidovky.cz

Operátoři se polepšili. Lidé si víc stěžují na poštu a satelitní televize

Ekonomika

  12:20
PRAHA - Počet stížností na telekomunikační operátory ve třetím čtvrtletí klesl oproti loňsku o pět procent. Lidé si podle Českého telekomunikačního úřadu nejvíce stěžovali na vyúčtování služeb, kde počet podání klesl o více než desetinu na 171 stížností.
Telefonování. (Ilustrační foto.)

Telefonování. (Ilustrační foto.) foto: Shutterstock

Podle mluvčího ČTÚ Martina Drtiny loni na podzim vrcholil příjem stížností na zavedení servisního poplatku u služeb satelitní televize Skylink a CS Link, což významně zvýšilo celkový počet podání.

"Ve čtvrtletním srovnání proti letošnímu druhému čtvrtletí lze sledovat mírný nárůst stížností na vyúčtování služeb elektronických komunikací a naopak dále klesá počet stížností v oblasti ochrany spotřebitele," dodal Drtina.

Meziroční nárůst úřad zaznamenal u stížností na poštovní služby. Lidé si nejčastěji stěžovali na problémy při dodávání poštovních zásilek.

Autoři: ,
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.