Brazilská firma Marisa Lingerie vyrábějící spodní prádlo zjistila, že muži jsou v obdarování svých partnerek poměrně konzervativní. Více jak polovina z nich nosí domů květiny, ale jen dvě procenta dají ženě jako dárek kalhotky či podprsenku. Právě proto přišli lidé z Marisa Lingerie s kampaní, která má chování zákazníků změnit.
Zaplatili si inzerci v tabletových verzí brazilské mutace magazínu Playboy a VIP magazínu. Jejich modelky oblečené do spodního prádla sice působily mezi ostatními nahotinkami pro muže méně zajímavě. Existovala ale možnost, jak se kráskám v magazínu „dostat pod kalhotky“. Spodní prádlo je totiž možné koupit a hned po zaplacení oděv z modelky zmizí.
MARISA STRIP COMMERCE - CANNES 2014 from A Voz do Brasil on Vimeo.
Spodní prádlo si během kampaně koupilo osm tisíc lidí a nápad zaujal i na prestižním udělování cen v oboru reklamy v Cannes. V kategorii „Chytrá řešení pro mobilní zařízení“ získala třetí místo.