Lidovky.cz

‚Pécéčka‘ jdou kupředu, hlásí výrobci. Spojili se kvůli špatným prodejům

USA

  15:30
WASHINGTON - Konkurenční výrobci osobních počítačů Hewlett-Packard, Dell a Lenovo a softwarové firmy Microsoft a Intel se rozhodli spojit síly v rámci reklamní kampaně, která má podpořit slábnoucí prodej PC.
U počítače (Ilustrační foto)

U počítače (Ilustrační foto) foto: Shutterstock

Cílem strategie je zdůraznit, jak moc se osobní počítače od nástupu chytrých telefonů a počítačových tabletů zlepšily.Na kampaň upozornila agentura AP.

„Co umí počítač?“ hlásá slogan akce za 70 milionů dolarů, kterou se největší hráči v odvětví snaží zastavit skomírající prodej osobních počítačů. Jeho pokles trvá už tři a půl roku v řadě.

Dell se praštil přes kapsu. Koupil datové úložiště za 1,6 bilionu korun

Reklamy se budou v televizi a na internetu objevovat od 19. října. Kampaň potrvá ještě celý listopad, aby nalákala zákazníky nakupující na vánoční svátky. Náklady na reklamu, která nepropaguje žádné konkrétní značky, si firmy rozdělí mezi sebou.

Podle webu venturebeat.com kampaň poběží v USA a v Číně.

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.