Vévodkyně Kate zaujala spotřebitele hlavně volbou šatníku během těhotenství před narozením svého třetího potomka prince Louise, napsal web televize Sky News. V listopadu 2017 se počet vyhledávání „mateřských“ kabátů šitých na míru na eBay více než ztrojnásobil. V dubnu vzrostl na více než dvojnásobek počet vyhledávání návrhářky Jenny Packhamové poté, co Kate v šatech této značky svého druhého syna poprvé ukázala veřejnosti.
„Zatímco Meghan byla letos jasným středobodem pozornosti módních webů, osobitý styl Kate je již dlouho hitem u nakupujících na eBay od její svatby v roce 2011,“ řekl viceprezident britské sekce firmy eBay Rob Hattrell. Společnost uvádí, že vliv vévodkyně z Cambridge na kupující byl v průběhu posledních 12 měsíců stálý.
Svatební šaty Meghan Markleové budou vystaveny ve Windsoru. Výstava potrvá do ledna příštího roku |
Vliv Meghan se nejvíce projevil po květnové svatbě, na níž oblékla šaty značky Givenchy. Zájem o módní dům následně na eBay vzrostl o více než 60 procent. Její večerní svatební šaty od Stelly McCartneyové znamenaly pro značku zdvojnásobení počtu vyhledávání.
Na třetím místě je letos v hodnocení královských módních autorit tříletá princezna Charlotte, která byla v loni vůbec nejvlivnější členkou královské rodiny. Za ní je její pětiletý bratr princ George.