Lidovky.cz

Ekonomika

Rohlik.cz spustil ojedinělý test. Zákazníci se dozví, kolik ušetřili času, kilometrů či emisí

Majitel internetového obchodu s potravinami Rohlik.cz Tomáš Čupr. foto: ČTK

PRAHA - Internetový potravinový obchod Rohlik.cz spustil unikátní test. Zákazníci se díky němu mohou dozvědět, kolik času, kilometrů nebo emisí za poslední rok ušetřili oproti nákupům v kamenných prodejnách. Test s názvem „Lepší život jednou provždy“ spočítá čísla každému na míru, a to na základě jeho nákupní historie a návyků.
  11:57

Internetové obchody zkouší auta na alternativní pohon. Rohlik.cz vyvíjí unikátní vůz

„Každý zákazník například zjistí, kolik kilogramů nákupu v papírových taškách jsme mu vynosili až domů nebo kolik času navíc pro své blízké nebo koníčky získal za poslední rok díky nakupování potravin online,“ přibližuje Olin Novák, komerční ředitel Rohlik.cz.

Největší tuzemský online supermarket ve svém průzkumu vychází z dat od agentury GfK. Ta mimo jiné ukazují, že průměrný český zákazník stráví ročně nakupováním potravin v kamenných obchodech až 80 hodin, ujede či ujde do svých preferovaných obchodů 1000 kilometrů a z nich pak domů odnosí 1400 kilogramů nákupů. S cestami do hypermarketů se zároveň pojí zbytečně vytvořené emise či promrhaný čas.

Internetový potravinový obchod Rohlik.cz spustil unikátní test. Zákazníci se díky němu mohou dozvědět, kolik času, kilometrů nebo emisí za poslední rok ušetřili oproti nákupům v kamenných prodejnách.

„Díky našim unikátním datům a průměrným hodnotám z GfK dokážeme každému našemu zákazníkovi na míru spočítat, kolik právě on díky našim službám ušetřil paliva nebo času ve frontách,“ vysvětluje Novák.

„Už nyní víme, že pravidelní zákazníci díky nám ušetří několik dní ročně navíc, které pak mohou věnovat tomu, na čem jim opravdu záleží,” prozrazuje část dat.

„Věříme, že pro každého zákazníka bude velmi hodnotné zjistit, jak si díky nakupování online zjednodušuje život nebo pomáhá životnímu prostředí,” doplnil Novák.

Kurýr společnosti Rohlik.cz.

Rohlik.cz se na snižování emisí ve městech podílí i tím, že nákupy rozváží v kurýrních vozech, které jezdí na CNG.

Unikátní test bude na stránkách potravinového e-shopu fungovat do konce listopadu. Rohlik.cz očekává, že se do něho zapojí desetitisíce lidí.

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.