Lidovky.cz

Ekonomika

Firma Rohlik.cz před Vánoci nestačí plnit objednávky, některé byly zrušeny nebo výrazně opožděny

Kurýr společnosti Rohlik.cz. foto: Rohlik.cz

PRAHA - Internetový potravinový obchod Rohlik.cz se před Vánoci potýká s problémy. Nakupující se musí kromě dlouhého čekání na dovoz zboží připravit i na přetíženou zákaznickou linku či nedostatek závozových oken. Zakladatel firmy Tomáš Čupr se za problémy omluvil a uznal, že na toto období zatím není Rohlik.cz připraven.
  16:57

Zákazníci Rohlik.cz museli v pátek a v sobotu na své objednávky čekat výrazně déle než je běžné, některé objednávky byly dokonce zrušeny úplně. Firma tvrdí, že došlo k selhání systému. „Běžná věc v běžný den, ale v období, kdy není ani sekunda na opravu, to znamenalo obrovské zpoždění pro mnoho objednávek,“ uvedl Čupr v omluvném dopise zákazníkům.

Rohlík.cz expandoval do zahraničí, prodává potraviny v Maďarsku

Podle Čupra by bylo potřeba k uspokojení požadavků zákazníků před Vánoci využívat o 500 aut více, rozšířit objem skladových prostor na pětinásobek a výrazně navýšit počet zaměstnanců.

„Chtěli jsme pomoci ke klidným Vánocům všem. Jeli jsme na hraně. A pak nám zkolaboval systém,“ litoval Čupr.

Problém podle něj vznikl v komunikačním centru, které nebylo připraveno na nečekané problémy před Vánoci. Zákazníci tak museli déle čekat na telefonní spojení a vyřízení objednávek.

Rohlík.cz je největším internetovým obchodem s potravinami v Česku, jeho obrat loni stoupl o 52 procent na téměř 2,5 miliardy korun. Nedávno spustil prodej potravin v maďarské Budapešti a okolí prostřednictvím e-shopu Kifli.hu. Firma zde slibuje rozvoz nákupů do tří hodin od objednání, minimální objednávka bude za 5000 maďarských forintů (zhruba 385 korun).

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.