Lidovky.cz

Ekonomika

Česká značka LemonPay se rozšířila o klienty Gusto Karty, těch jsou desetitisíce

ilustrační snímek

ilustrační snímek foto: Reprofoto/Facebook: LemonPay

Praha - Česká značka LemonPay se rozšířila o desítky tisíc klientů Gusto Karty. Podle obchodního ředitele LemonPay Petra Skoče se tak dostala mezi pět nejsilnějších firem v tomto odvětví na českém trhu. Cenu transakce společnosti neuvedly.
  15:44

Převod klientů je díky dostatečným skladovým zásobám karet možný podle Skoče uskutečnit do 14 dnů. Uživatelé přes novou kartu tak budou moci hradit například testy na covid-19. Zástupci projektu LemonPay to sdělili v úterý.

Stravenková a benefitní elektronická karta LemonPay je vydávána ve spolupráci s Mastercard, klienti tak nemusejí řešit akceptační síť. Kartu přijímají platební terminály v restauracích, lékárnách a dalších provozech. LemonPay vstoupila na trh v červenci, kdy avizovala, že do tří let chce získat 250 000 aktivních uživatelů. Gusto Karta, která se na český a slovenský trh dostala před třemi lety, hledala partnera na rozšíření stávajících služeb.

„S Gusto Kartou máme velmi podobnou strategii a myšlení. Proto jsme nad možností odkupu jejich portfolia klientů neváhali. Propojení dvou českých firem je také zajímavým signálem pro náš trh, který v současné době ovládají velké společnosti z Francie,“ uvedl Skoč.

V podzimních a zimních měsících jsou podle Skoče oblíbené z hlediska použití karty lékárny, ve kterých lidé kupují vitamíny, přípravky proti rýmě a chřipce a další doplňky stravy. Velký zájem ze strany firem je podle něj nyní o úhradu testů na koronavirus. Kartu lze podle Skoče takto použít v nemocnicích, kde je možné platit elekronickou kartou.

Na českém trhu benefitních karet působí dále Sodexo, Edenred nebo Up Česká republika.

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.