Prvním modelem, který měl nové logo, byl malý vůz Citigo. Stejné značky mají i modely Rapid, informovala automobilka v tiskové zprávě. Automobilka mění u svých stávajících modelových řad loga postupně od roku 2011. Nyní se obmění logo u třetí a čtvrté modelové řady Fabie a Roomsteru.
PSALI JSME: |
Nové logo značky je umístěno na několika místech na voze i v interiéru; například na kapotě, zádi, krytech středu kol z lehké slitiny, volantu, krytu motoru a klíčích k vozu. Kromě nového nápisu ŠKODA bude na zádi auta nový typ písma použitý i u popisu typu motorů.
Automobilka mění svá loga, protože chce "osvěžit" firemní design. Jedním z důvodů změny loga je také růstová strategie, podle které chce automobilka do roku 2018 prodávat 1,5 milionu aut ročně. Škoda Auto od loňského ledna do listopadu zvýšila meziročně prodej na 873.000 aut. Překonala tak rekord z roku 2011, kdy vyrobila 875 000 vozů. Výsledky za celý loňský rok zatím nejsou známé.