Vůz byl představen na autosalonu v Dillí v lednu 2008 a původně stál v nejlevnější verzi 100 tisíc rupií, to jest asi 45 tisíc korun. V roce 2010 se v Indii prodalo více než 100 tisíc těchto vozů.
Původní záměr automobilky se ovšem tak zcela naplnit nepodařilo. Majitelé jízdních kol, mopedů a skútrů, kteří své jednostopé stroje využívají i pro převoz vícečlenných rodin, totiž nevnímají Nano jako plnohodnotný automobil. Nejmenší Tata tak většinou není pořizována jako rodinný vůz, ale jako druhé nebo třetí auto do rodiny.
Dnes prochází indické "vajíčko" průběžnými modernizacemi a pomalu se posouvá cenově výše, byť základ stále zůstává hodně nízko. Novinkou je verze s pohonem na zemní plyn.
Vůz se prodává ve třech verzích, lišících se převážně výbavou. Nejdražší verze LX obsahuje oproti nejlevnější například klimatizaci, centrální zamykání nebo elektricky stahovatelná okénka, je také o něco vyšší. V rámci šetření nákladů má automobil například jen jedno zpětné zrcátko a nemá posilovač řízení, airbagy či autorádio.